1o ting jeg vil gjøre mens jeg lever:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag er det mandag, og i dag er det en dag for dagdrømming. 

Vi har vel alle noen ting vi har lyst til å gjøre i løpet av livet. Noe vi vil oppleve, noe vi vil oppnå eller noe vi vil se! Jeg er typen som kan ligge i timesvis å drømme, tenke og planlegge, og spesielt på mandager der jeg kunne ønske at det fortsatt var helg.

Av en eller annen grunn så føler jeg at jeg vokser av å drømme, selv om det kanskje høres litt rart ut. Jeg tenkte hvert fall at jeg skulle dele noen ting med dere som jeg har lyst til å gjøre i løpet av livet. De fleste sier vel “før jeg dør”, men jeg liker mye bedre å si i løpet av livet. Disse tingene skal jo gjøres mens jeg lever! 

1o ting jeg vil gjøre i løpet av livet: 

🦈 Jeg vil se haier i ekte omgivelser. Jeg har alltid hatt et rart forhold til haier, og jeg har alltid hatt lyst til å se hai på ekte! Jeg er rett og slett skikkelig fascinert av de. Jeg vil ikke se det i et akvarium, men hvordan de faktisk lever. 

🌊 Jeg vil prøve å surfe i et land der surfing er stort. Jeg er jo langt i fra et råskinn, men jeg skal jaggu gi det et forsøk!

🌍 Jeg vil bo i utlandet hvert fall 5 år av livet mitt.

👪 Jeg vil stifte familie! 

Forresten! Denne t-skjorten fant jeg for en stund siden for 50,- for Fretex. YES! 
 

💍 Jeg vil gifte meg.

❤️ Jeg vil gjøre livet til et barn bedre, på en eller annen måte. Gjerne et barn fra et annet land, men det viktigste er at det er et barn som behøver det.

🔮 Jeg vil lage mitt eget produkt, i en eller annen form! Jeg vil skape noe helt selv og med min egen merkevare. (Oi, det var skummelt å dele faktisk)

✝️ Jeg ønsker å feire jul sammen med noen som trenger det, som ønsker det eller noen som ikke har så mye. Jeg vil gjerne jobbe med veldedighet i julen et, eller flere år!

🦁 Jeg vil dra på safari et sted hvor alt er ekte og et sted dyrene lever helt naturlig uten påvirkning fra mennesker! 

💉 Jeg vil gi blod. 

Som jeg gleder meg til dette! Men nå kaller livet og jeg må tilbake til pliktene og dykke inn i mailboksen. Safari, surfing og mye annet gøy i sikte – Husk det Marty! 

La meg høre hva du vil gjøre i løpet av livet 🌠

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “1o ting jeg vil gjøre mens jeg lever:

  1. Så fine drømmer, ser mye likhet med mine egne drømmer. Min største drøm er vel å dra til USA, utenom det er det hovedsak reising og se nye steder, folk og kulturer:)

  2. Så fint å se sånne fine drømmer fra en blogger! og ikke at du bare drømmer om hvor mange merkevesker du vil ha, eller hvor svært walk-in closet du skal ha.
    Veldig fine mål du har 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *