Svar på de intime spørsmålene…

Categories Inspirasjon

Reklame | Kondomeriet

Hei gjengen! Jeg syntes det er veldig kult at jeg får lov til å samarbeide med Kondomeriet og at jeg sammen med de både kan være med på å normalisere og informere! Faktisk er jeg ca så begeistret som på bildet over (👆🏻), og ikke minst spent på å dele dette innlegget med dere. 

 I forbindelsen med vårt samarbeid stilte jeg dere spørsmål på Instastory for en liten stund siden, der lurte jeg på om dere hadde noen spørsmål knyttet til sex, seksualitet eller Kondomeriet som dere egentlig ikke tør å stille høyt – Og nå har Kondomeriet svart! Len deg tilbake, les og lær – Det har hvert fall jeg gjort 💪🏻

Pst…: Med koden MARTINE20 får dere 20 % avslag på det dere måtte ønske hos Kondomeriet (kan ikke kombineres med andre rabatter) til tirsdag 23.oktober! Klikk deg inn HER for å finne dine favoritter. 

________________________________________________________________________________________________________________________________

Spørsmål og svar med Kondomeriet! 

– Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år og jeg begynner å syntes at sexen er litt kjedelig. Det skjer liksom ikke noe nytt. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♀️

Svar: Det er helt normalt å føle at man mister piffen etter at nyforelskelsen avtar, da er det fint å introdusere noe nytt og spennende inn i parforholdet. Det kan være så enkelt som å ha sex på en ny plass, eller prøve en helt ny stilling. Mange synes også det kan være pirrende å dra på Kondomeriet og finne noe som de sammen kan teste som et par. Det kan være alt fra håndjern, til erotisk spill, til sexy undertøy. 

Her kommer noen generelle råd for å pirre hverandre i hverdagen:

– Ikke undervurder kraften av sexy undertøy! Overrask partneren med det mest sexy du eier og forfør vedkommende som aldri før. Blonder, farger og fransk åpning er ofte en hit!

– Ta f.eks. et blindfold på partneren din og stryk over med en liten vibrator på erogene soner, f.eks. brystvorter, innsiden av lårene, penis/testikler eller vagina. 

– Glidemiddel med en spennende smak slår sjeldent feil. Det kan man også fryse ned i et isbitbrett og bruke på en pirrende og erotisk måte over partnerens kropp. Nam! 

– Erotisk massasje med en velduftende olje passer perfekt etter en lang dag på jobb. Utrolig hyggelig både å gi og få. Dette fører ofte til noe mer også… 

– Vi selger spennende spill, f.eks. hjertespill, som inneholder 100 utfordringer man utfører enten der og da, eller utover dagen. Dette kan være med på å skape lyst og gir en spennende stemning. 

– Penisringer med vibrasjon er noe av det vi selger aller mest av til par. Penisringen vil stimulere begge under samleie. Dette er en sikker vinner! 

– Et tips er å ha «seksualundervisning»! Legg deg naken på sengen og vis din partner hvor du liker at vedkommende tar på deg, kysser deg, stryker på deg osv. Til slutt skal din kjære opp til en eksamen for å se om hen lærte noe. Etter dette vil dere vite hvilke knapper dere skal trykke på neste gang, og kanskje blir du enda bedre kjent med din partners kropp.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Jeg har forsøkt å si til typen min at jeg har lyst til å teste sexleketøy. Da jeg sa det ble han veldig fornærma og jeg tror at han føler at han ikke er bra nok siden jeg vil teste det. Hva kan jeg gjøre og hvordan kan jeg gå frem? 👫

Svar: Å introdusere et sexleketøy for partneren sin kan virke litt skummelt for mange, men det har seg faktisk sånn at hver tredje nordmann eier et sexleketøy. Med andre ord, er det svært normalt. Dette er det mange grunner til! 9 av 10 kvinner trenger klitorisstimuli for å få orgasme, det kan dermed være fint å introdusere et vibrerende leketøy inn i parforholdet for å lettere oppnå klimaks sammen. Det er viktig å forstå at man ikke ønsker å bytte ut sin partner selv om man ønsker å ha med en vibrerende venn i sengehalmen, det handler først og fremst om å utforske sin seksualitet sammen. 

Et sexleketøy kan også være en fin måte å opprettholde spenningen i forholdet på, og er ikke nødvendigvis bare for henne.

En fin start er å snakke med kjæresten og ufarliggjøre bruken av sexleketøy, ved å vise til hvor normalt det er og at det er ment for å øke nytelsen for dere begge. Neste steg kan være å finne et sexleketøy sammen, som dere begge er komfortable med å prøve. Da vil han føle seg delaktig og sjansen er større for at han også ønsker å utforske videre. Hvis han fortsatt ikke føler for å ta med et sexleketøy hjem, hva med å prøve glidemiddel med smak eller et blindfold? Start i det små. 

Det finnes mange leketøy man kan bruke sammen med sin partner, som er deilig for både ham og henne. Ta turen innom Kondomeriet og snakk med en av våre flinke medarbeidere, eller finn inspirasjon på Kondomeriet.no. Der kan du også lese hva andre kunder mener om de ulike produktene.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Hvilken type leketøy er det vanligst å begynne med som jente? 💁🏻

Svar: Det kommer helt an på hva man foretrekker, men vi anbefaler ofte en klitorisvibrator i første om gang. 

Våre medarbeidere ute i butikk hjelper og veileder gjerne for at du skal finne et leketøy som passer akkurat deg og dine behov. 

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Må man vaske sexleketøy før man bruker det? 💧

Svar: Vi anbefaler alltid at man rengjør leketøyet før man bruker det. Det er fordi det kan ligge støvpartikler fra produksjon og transport i forpakningen. Start med å lese gjennom bruksanvisningen, rengjør så leketøyet med lunkent vann og mild intimsåpe, deretter vibratorrens. Pass på å ikke få vann i motorrom eller et eventuelt ledningsfeste. ________________________________________________________________________________________________________________________________

via GIPHY

– Hvordan burde man egentlig vaske et leketøy og hvor ofte? 🤷🏻‍♂️

Svar: Ta ut batteriene, eller sørg for at stikkontakten ikke står i om produktet er oppladbart eller er strømdrevet. Fjern glidemiddelrester, smuss og væske fra leketøyet med lunkent vann og en mild intimsåpe. Bruk aldri noe sterkere, da såperester kan medføre irritasjon neste gang du bruker leken. Har du kjøpt en vagina vil den mest sannsynlig ha et hull igjennom med åpning i endene, så la vannet renne gjennom hele. Ta vaginaen ut av sylinderen/beholderen dersom den kommer i en sylinder. 

Deretter bruk en vibratorrens for å fjerne resterende bakterier. Smak og Behag vibratorrens fjerner 99% av bakteriene, og er skånsom mot alle leketøy. Rensen er viktig å bruke for at bakteriene ikke skal gro i ettertid, da intimsåpe alene ikke fjerner bakterier.  

For oppbevaring anbefaler vi at man legger leketøyet tilbake i forpakningen den kom med, eller i en blank pose. Poser med farge/ trykk kan smitte av og misfarge leketøyet. Vær oppmerksom på at om man legger flere leketøy i samme pose kan enkelte materialer reagere med hverandre, og resultere i at materialet smelter. Dersom dette skulle skjer er leketøyet ødelagt, og bør ikke brukes. Oppbevar derfor alle leketøy hver for seg.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Jeg har nå vært i et forhold i snart et år. Før jeg fikk meg kjæreste brukte jeg flere leketøy på meg selv. Etter at jeg fikk meg kjæreste (en annen jente) har jeg følt at jeg ikke kan bruke de. Det hender jo at det frister å bruke de uten kjæresten min, men jeg føler nesten at jeg da må si i fra eller at jeg nesten er utro når jeg gjør det. Jeg føler at det nesten da er uaktuelt å onanere alene, men jeg vil jo det også! Jeg er sikker på at det er flere som er i et forhold som føler det på samme måte. Har dere noen tips til hvordan man kan gå frem? Burde jeg si noe til kjæresten min eller gjøre det alene og drite i samvittigheten min? Hva om kjæresten min blir sur? 🙋🏻

Svar: For det første er det helt normalt å onanere uansett om man er i et forhold eller ikke. Kondomeriet har i samarbeid med Norstat og Brand Cognition utført en landsdekkende undersøkelse som tar for seg nordmenns sexvaner. I undersøkelsen svarer 9 av 10 at de onanerer i et forhold. 90 % av menn og 88 % av kvinner mente det måtte være innafor med litt “selvhjelp”. 

Det å onanere og bli kjent med sin egen kropp er viktig for å ha et godt sexliv. Børst støvet av vibratorene dine, og nyt alenetiden din med god samvittighet! 

Nøkkelen til et godt sexliv er å være åpne med hverandre og ha god kommunikasjon. Prat med partneren din om hva du føler, og husk at onani er helt normalt. Hvem vet – kanskje partneren din tenker akkurat det samme som deg? 

________________________________________________________________________________________________________________________________

–  Hvilke vibrator/produkt anbefales for damer og menn og hvorfor? 🕺🏻💃🏻

Svar: Det å svare på hvilken vibrator som anbefales kommer helt an på dine preferanser og hva du liker. Noen liker vibrasjoner som er veldig kraftige, mens andre liker direkte kontakt på klitoris. Men her er 3 av våre bestselgere, til kvinner og menn. Disse er bestselgere for en grunn! 

Til kvinner: 

  • Womanizer

Womanizer er en klitorisstimulator som stimulerer de 8000 nervetrådene en klitoris har. Den kan minne om en vibrator, men bruker pulserende trykkbølger istedenfor vibrasjon. Womanizer gir deg faktisk orgasme uten berøring eller vibrasjon mot klitoris, og mange får sine aller første multiorgasmer med Womanizer.

En klar favoritt hos oss da den er helt unik i måten den jobber på! 

  • Fifty Shades Greedy girl rabbitvibrator

Dette er en klassisk rabbitvibrator som stimulerer g-punktet og klitoris samtidig med sine kraftige vibrasjoner. Rabbitvibratoren har høykvalitetssilikon og er behagelig og glatt å bruke. Den er inspirert fra den kjente bokserien Fify Shades of Grey og har rask blitt vår bestselgende rabbitvibrator. 

  • Ro-80 klitorivibrator

RO-80 klitorisvibrator er virkelig en kundefavoritt hos oss da den er liten, men kraftig! Den er diskré og har flere hastigheter slik at man lett finner sin favoritt. Man kan bruke denne også til å stimulere andre erogene soner, som f.eks brystvortene. 

Til menn

  • Fleshlight Stamina vagina

Fleshlight er verdens met solgte leketøy til menn! Den kjennetegnes ved sin lommelykt-utforming og en realistisk opplevelse. Den har et utrolig mykt materiale slik at det skal føles som ekte, og den har spennende nupper på innsiden som skal stimulere penis på en mer deilig måte. 

  • PH Prostatvibrator 

Menn har som kjent et eget sweet spot, også kalt perineum eller p-punktet, som best nåes via analen. Når dette punktet stimuleres samtidig, kan han oppleve en sterkere og lengre orgasme. Når orgasmen melder seg vil ringmusklene gripe rundt analpluggen på en fantastisk deilig måte, og mange menn blir rett og slett hekta på denne typen orgasme. 

Prostatvibratoren vi har solgt mest av er fra kolleksjonen til verdens mest erotiske nettsted! Den er designet slik at den skal stimulere p-punktet best mulig og ha vibrasjoner man vil lengte etter. En klar favoritt! 

  • Penisring uten vibrasjon: Mer Lyst Triggende penisringer

Her får du tre stykker som du kan leke med slik du vil! De tre penisringene er laget av samme materiale, men har ulikt mønster og tykkelse for variasjon. Dette er en veldig bra pakke der du får tre pensiringer slik at du kan prøve deg frem med hva du liker. En rundt penis, en rundt testiklene eller en ring rundt begge deler.

  • Penisring med vibrasjon: Taurus penisring

Dette er en sort penisring formet som en tyr, med gode vibrasjoner. Hornene på penisringen har én motor hver. Hornene vil stimulere klitoris samtidig under samleie og penisen. Også spennende for alenekosen da vibrasjonen er pirrende i seg selv.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Jeg er en mann og jeg føler at det er veldig tabu for menn å bruke sexleketøy. Hvor vanlig er det egentlig og hva burde man starte med? 🤔

Svar: Stadig flere menn eier nå et sexleketøy, og salget fortsetter å øke i et rivende tempo! Dagens menn kjøper sexleketøy rett og slett for å kose seg, på lik linje med kvinner. Som nevnt eier hver tredje nordmann eier et sexleketøy, det er derfor ingenting å være flau over! 

I undersøkelsen fra 2016 som Kondomeriet hadde sammen med Norstat og Brand Cognition om sexleketøy, kom det fram at 64 prosent av kvinner sier det er greit at partneren bruker sexleketøy, mot 9 prosent som oppgir at de ikke synes det er greit.

Hva man liker og hvilke preferanse man har spiller en stor rolle hva man burde starte med.. Det finnes jo så utrolig mye gøy til gutta også! Prostatavibrator og Fleshlight er noe av det vi selger mest av til menn. 

Penisringer er veldig populært å bruke sammen med sin partner, og til alenekosen. Bruker man en pensiring med vibrasjon vil dette være med på å krydre alenekosen også.

Se svaret over hva som er bestselgere til menn.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Hva er forskjell på vannbasert og silikonbasert glidemiddel? 💦

Svar: Vannbasert glidemiddel er basert på vann, noe som er et naturlig supplement for kroppens egne sekreter. Et vannbasert glidemiddel er helt trygt å bruke sammen med alle typer leketøy, uansett materiale, på kondomer og til massasje av hele kroppen. I tillegg er det helt ufarlig å spise, derfor kommer de ofte med forskjellige smaker, i tillegg til helt lukt og smakfrie alternativer.

Silikonbasert glidemiddel inneholder tre ingredienser som til sammen gjør at glidemidlet er tyntflytende og ikke klisser, da det har de samme egenskapene som en olje. Glidemiddelet kan brukes sammen med kondomer, til full kroppsmassasje og intimmassasje, og er helt nøytralt. Kan også brukes i vann.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Hvordan kan jeg vite hvilken størrelse på kondomene som er riktig for meg? 🙈

Svar: For å finne riktig kondomstørrelse for deg, må du vite penisens omkrets. Den enkleste måten å måle dette på, er ved hjelp av et målebånd. Mål omkretsen ved roten av penis. Du kan også benytte en tråd rundt penis, så måler du tråden etterpå. Tenk på at kondomets omkrets skal være litt mindre enn penisens omkrets  

Ellers anbefaler vi at du rett å slett prøver deg frem med forskjellige typer kondomer. Vi selger kondomer i løsvekt i alle våre butikker.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Jeg er jente og jeg har alltid en kondom i veska for å være på den sikre siden. Kan det skje at en fyr ikke passer kondomen eller er det bare tull? Hvilken størrelse burde jeg i så fall kjøpe? 👜

Svar: Så flott at du tar ansvar! Gjennomsnittsstørrelsen på penis er 15,5 cm i erigert tilstand, så helt vanlige kondomer passer de fleste, men vi har kondomer i forskjellige størrelser i løsvekt i våre butikker, om du ønsker å være på den sikre siden.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Er det aldergrense for å handle på Kondomeriet? 🔞

Svar: Det er 18 års aldersgrense for å handle på Kondomeriet.no. Dette er blant annet på grunn av at aldersgrense for film er 18 år, og fordi vi ikke kan sette umyndige personer i gjeld etter norsk lov. I våre fysiske butikker er det ingen nedre aldersgrense satt av norsk lov.

Vi i Kondomeriet mener likevel at den som handler bør være voksen nok til å kjenne sin egen kropp, og ta ansvar for sine handlinger. Om vi synes du virker for ung til å ha et sexleketøy, vil vi derfor råde deg til å la være. Det er en lovpålagt 18 års aldersgrense for erotiske filmer også i våre butikker.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Jeg er jente og jeg lurer på hvordan jeg kan vite om jeg faktisk har fått orgasme og ikke? 💥

Svar: Orgasme er forskjellig fra person til person, fra dag til dag, og fra gang til gang. En dag kan en orgasme kjennes som en varm og god følelse som sprer seg fra hårrøttene til tærne, en annen dag kjenner man bare det deilige i underlivet.

Det som ofte kjennetegner en orgasme er:

  • Pusten blir tyngre/ eller man holder pusten noen sekunder
  • Hjerterytmen øker, man svetter gjerne litt
  • Brystvortene blir hardere og brystene hennes blir faktisk litt større under orgasmen
  • Huden på halsen og brystet kan bli rødlig
  • Rytmiske sammentrekninger i underlivet
  • Lyden av orgasme

Ikke alle lager lyd når de får orgasme. Selve lyden har ingen betydning på orgasmen. Dette er sterkt overdrevet i filmer, og mange tror at man må skrike under orgasmen, men det er altså ikke sant. Man kan helt fint ha de deiligste orgasmene uten å lage en lyd, eller ved å stønne svakt.

I et parforhold er kommunikasjonen viktig, og da kan det være positivt å lage lyder mens man holder på for å gi han/henne en pekepinn på om det man gjør med partneren er deilig. Om man ikke hyler når man får orgasmen kan man for eksempel lage et kodeord sammen som man sier før man kommer, eller si det rett ut: “Nå kommer jeg”. Det enkle er ofte det beste.

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Jeg har aldri fått orgasme (tror jeg). Jeg har hvert fall aldri kjent på det som jeg hører andre si at de kjenner på. Jeg har faket orgasme ovenfor forskjellige partnere flere ganger. Har dere noen tips til hvordan jeg kan få det og om det for eksempel er et spesielt «hjelpemiddel» jeg burde bruke for å oppnå det? 🎉

Svar: Se svaret over om hvordan en orgasme kan føles.

Som nevnt behøver 9 av 10 kvinner stimuli av klitoris for å oppnå orgasme, og et godt tips kan være i bruke en vibrator. Her finnes det mange forskjellige varianter, størrelser og styrker på vibrasjonen. Vi anbefaler at du tar turen innom en av våre 10 butikker, der en av våre flinke medarbeidere kan veilede deg. Hvis du ikke har tidligere erfaring med sexleketøy, kan det være fint å starte med en klitorisvibrator som er kjempefin å bruke under samleie eller alene, som et hjelpemiddel for å oppnå orgasme. 

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Kan glidemiddel gjøre det vanskeligere for meg å bli gravid? 🤰🏾

Svar: Det som kan være greit å vite om bruk av glidemidler når man forsøker å bli gravid er at man ikke bruker et silikonbasert, men et vannbasert glidemiddel. Dette er rett og slett fordi silikonbasert er litt mer oljete i konsistensen og det er da vanskeligere for sædcellene å trenge igjennom den hinnen som danner seg av glidemiddelet. 

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Jeg føler at jeg kommer for tidlig hver eneste gang. Har dere noen tips til hvordan jeg kan unngå det? Finnes det feks noen produkter som gjør at jeg holder lenger? (Jeg er mann). ✋🏻💦

Svar: For tidlig sædavgang er det vanligste seksuelle problemet hos menn. Det er flere ting du kan prøve:

  • Du kan benytte kondom, da varer du lengre.
  • Et annet tips er kondom med en bedøvende krem inni, for eksempel Durex Mutual Climax. Den bedøvende kremen vil sette ned følsomheten.
  • Du kan også kjøpe Pjur Superhero Delay Serum eller Promax som er lett lokalbedøvende krem. Smør litt på penishodet noen få minutter før samleiet. Dette vil gjøre penis litt mindre følsom og da varer du lengre.
  • Du kan også prøve “Start-stopp” metoden. Denne må øves inn. Den handler om å få en mer bevisst kontroll over utløsningen. Når du eller partner onanerer deg, og så rett før utløsning, klemmer du eller partner sammen tommel og pekefinger rett under penishodet. Hold litt, cirka 30 sekunder så vil ereksjonen avta. Deretter fortsetter du eller partner onaneringen. Den fjerde gangen lar du orgasmen/utløsningen komme.
  • Du kan onanere før seksualitet med en partner. Etter at du har hatt utløsning frigjøres blant annet et hormon som heter prolaktin. Dette hormonet nedsetter sexlysten. Dette gjør at det tar litt tid før du kan få ereksjon igjen. Nivået av dette hormonet i blodet vil avgjøre hvor raskt du får ereksjon på nytt. Noen får raskt ny ereksjon, mens andre trenger litt lengre tid. Mens dere venter på at du skal bli seksuelt tent/kåt igjen kan dere konsentrere dere om partnerens seksualitet. Etter hvert vil partners seksuelle tenning mest sannsynlig gjøre at du blir kåt igjen. Da kan dere fortsette sammen.
  • Kondomeriet har et produkt som heter Fleshlight STU, stamina training unit. Denne kan benyttes som øvelse for å holde igjen. En mann skriver: Det sies at greier du 10 min med denne så greier du 20 min med ekte vare.
  • Snakk med partneren!  

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Hvilke type leketøy anbefales til en mann? 🙋🏻‍♂️

Svar: Det kommer helt an på hva man liker og det finnes utrolig mye gøy for gutta! Bl.a. prostatavibrator, lommevagina eller penisring.

Prostatavibratorer en type vibrator som skal stimulere guttas g-punkt, nemlig p-punktet (prostata). Menn har som kjent et eget sweet spot,p-punktet, som best nåes via analen. Når dette punktet stimuleres samtidig, kan han oppleve en sterkere og lengre orgasme. Når orgasmen melder seg vil ringmusklene gripe rundt analpluggen på en fantastisk deilig måte, og mange menn blir rett og slett hekta på denne typen orgasme. Punktet ligger på fremsiden av rektum, mot penis. Hvordan punktet best stimuleres, varierer fra mann til mann, men mange liker små sirkler eller et jevnt press. Prøv deg frem! 

Penisringer en klassiker, som nå finnes i mange ulike varianter, både med vibrasjon og med en ekstra ring for ballene. Den skal sitte nederst på roten av penis eller rundt både penis og testiklene alt ettersom hva man liker og foretrekker.

Penisringen er mest populær hos menn som er i et parforhold, da den kan hjelpe med å holde ereksjonen ekstra hard og langvarig. Penisringer blir gjerne sett på som et verktøy for å opprettholde ereksjonen, men denne ringen kan også skape en helt ny følelse av hvordan ereksjonen kjennes. Penisringen vil også virke ekstra stimulerende, og kan pirre henne under samleie.

Lommevagina kommer i mange forskjellige fasonger, men de fleste er håndholdte og laget i naturtro utforming med mykt og realistisk materiale. De har gjerne form som f.eks en lommelykt eller en type hylse. En lommevagina er gjerne noe man bruker for å piffe opp håndjobben. Hvorfor ikke gjøre noe som allerede er veldig deilig enda bedre?

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Hvor har Kondomeriet butikker og sender dere fra nettbutikken til hele landet?  😍

Svar: Kondomeriet har 10 forskjellige butikker i hele landet;

  • Oslo (Karl Johans gate 8)
  • Ski (Ski storsenter)
  • Sandvika (Sandvika storsenter)
  • Trondheim (Thomas Angellsgt. 12)
  • Bergen (Kløverhuset)
  • Kristiansand (Sørlandssenteret)
  • Tromsø (Grønnergata 43-45)
  • Bodø (Storgata 17)
  • Strømmen (Strømmen storsenter)
  • Stavanger (Kvadrat kjøpesenter)

Kondomeriet.no sender til hele Norge, til og med Svalbard og Jan Mayen. 

________________________________________________________________________________________________________________________________

– Hvor diskret er pakkene deres? 💌

Svar: Våre kunders anonymitet er viktig for oss og som kunde hos oss skal du kunne føle deg trygg på at du handler sikkert, trygt og anonymt!

Vi bruker kun anonyme esker og konvolutter i utsendelsene våre, og disse har ingen sjenerende logoer.

Avsendernavnet som vises utenpå pakken er kun avdelingsnummer for vårt lager som vil være Bring avd 50, og gir pakken full anonymitet hele veien. Det er også dette som vises når du henter ut pakken på postkontoret/post i butikk.

________________________________________________________________________________________________________________________________

Jeg håper dere lærte masse (det gjorde hvert fall jeg).

Hvis dere ønsker å handle fra Kondomeriet kan dere bruke koden MARTINE20 som gir 20 % på hva du måtte ønske fra idag til tirsdag 23.oktober (kan ikke kombineres med andre rabatter)! DIIIIGG ✨

Klikk HER for å handle. 

TAKK til Kondomeriet for at dere svarte på disse spørsmålene! 

Sjekk gjerne ut sidene til Kondomeriet for mer info og masse spennende produkter HER 

Nyt kvelden 🖤

// Marty 

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Svar på de intime spørsmålene…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *