Jeg har reist!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god fredag fra… NORRKÖPING 💛 Det var deilig å skrive det. Faktisk er det ganske nøyaktig åtte måneder siden jeg skrev det sist. Forskjellen fra nå og da er at jeg satt på kjøkkenet i leiligheten vår, og at jeg nå ligger i en hotellseng. På søndag er det akkurat åtte måneder siden (jepp, Valentines Day. Det var en veldig romantisk dag 🤪) jeg fikk vite at vi akutt skulle flytte tilbake til Norge. Jeg pakket ned leiligheten, gråt og var temmelig fortvila. C snakket i haugevis av telefoner samtidig og jeg snakket med alle hjemme. For et kaos det var. Heldigvis gikk det ganske så fint, som det stort sett gjør. Det var skikkelig tøft, men sånn er det av og til. Det er helt nydelig å være tilbake for en helg nå hvert fall! 

Jeg og Mr. X kjørte hit i går og vi skal være her til søndag. Det første jeg gjorde når vi kom hit var å kjøre til Sara og Emil, og det var så godt å se de igjen. Jeg har ikke sett Sara siden vi var i Portugal nå, så det har gått litt for lang tid. Men, det er jo alltid som at vi var sammen i går – Så sånn sett er det null stress. 

Jeg kjenner på en ekte glede med å være her igjen, og jeg gleder meg så sykt til denne helgen. Ah, den har vært så etterlengtet. Sara har bursdag på tirsdag, så planen er å ha en skikkelig bursdagshelg for hun. Hun er ferdig tidlig på jobb idag, så vi skal hente hun og dra for å shoppe litt, surre og bare henge. Emil har bortekamp i kveld, så vi skal lage middag hos de, skravle enda mer og se på kampen hans. I morgen er det bursdagsfeiring med jentene her nede hele dagen, og det blir så fint å se de andre igjen. De har jeg jo ikke sett siden midtsommer! 

NÅ skal jeg logge på livet, puste og kose meg. Jeg håper dere får en finfin fredag. Stor klem fra meg!

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *