Svar på spørsmålene jeg ikke har svart på!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

(Inneholder reklame for boka mi)

GOD søndag folkens! Denne søndagen har vært etterlengtet for å si det sånn. Jeg har akkurat stått opp og jeg skal snart hive i meg litt frokost. Etter litt jobb og frokost skal jeg sette meg i bilen og kjøre til broren min. Hele familien skal nemlig på tur i skogen og grille pølser idag. Som jeg gleder meg til det. ​Hele Hakkebakkeskogen på tur for å si det sånn. 

Etter litt tur, skravling og grillings skal jeg faktisk spille to futsalkamper sammen med laget til lillesøsteren min. Jeg kan ikke huske sist jeg har spilt futsal, men jeg gleder meg veldig. Det er faktisk noe av det kuleste jeg vet og det er vel en av grunnene til at jeg ikke kunne takke nei. Jeg krysser bare fingrene for at formen spiller på lag med meg etter en heftig forkjølelse denne uken… 

Uansett. Nå er det klart for ukens spørsmål og svar: 

✖✖✖

Hvordan har du det nå?

Akkurat nå har jeg det fint. Jeg er fryktelig sliten, men dager som idag er med på å gi overskudd og energi – Heldigvis. Jeg må bli litt flinkere til å puste og ikke stresse over ting det ikke er vits å stresse over. 

Hvorfor oppdaterte du ikke bloggen i går?

Jeg hadde en liten og kjapp oppdatering på kvelden, men jeg trengte rett og slett en dag til å bare være. Det har vært veldig mye den siste uken og jeg måtte puste litt. Jeg kan ikke huske sist jeg var så “av” bloggen, men det måtte faktisk til <3

Hvorfor er ikke Grunde invitert på boklanseringen din?

Grunde er invitert 🎉

Hvem sin kjæreste er det som har vært utro og som du skrev om her om dagen?

Det er noe jeg ikke kommer til å si noe om med mindre hun ønsker det. Det kommer frem når og om hun føler at det er noe hun ønsker å dele. 

Når kommer boken din i butikk?

IMORGEN! Hvor stas er ikke det a… Jeg oppdaterer så fort jeg vet hvor og alt. 

Hva syntes du om Daniel fra Ex On The Beach?

Haha, hva skal man si. Han skaper god underholdning, det skal han ha! Jeg syntes det er vanskelig å uttale seg om noen på TV for man vet vel aldri 100 % hvordan de egentlig er, men ja. At han virker litt forvirra og fjern er vel ikke akkurat noen hemmelighet, men igjen – Jeg aner jo ikke hvordan han egentlig er! Ex On The Beach er min gulity pleasure. 

Er du på mange Tinder-dater?

Jeg må faktisk innrømme noe og det er at jeg har fjernet Tinder igjen, haha. Så nei, jeg har ikke rukket et eneste en. 

Syntes du det er greit å være venn med C?

Ja. 

Hva er ukens happymoment?

Det var veldig stas å få være i Dagens Næringsliv!!!! Det hadde jeg jaggu ikke trodd at jeg skulle i en alder av 20 år. OG! Unni Lindell likte det ene bildet mitt på Instagram. Det var litt kult. 

Har du noen tips til hvordan man kan finne motivasjon til å trene når man er skadet og nesten har begynt å gi opp?

Dette vet jeg ALT om og kanskje jeg skal skrive et blogginnlegg om det?! Det kan være skikkelig tøft, men prøv litt. Litt er bedre enn ingenting, og prøv og gjøre ting du syntes er gøy! Sett deg små mål som er realistiske. 

Ikke gi opp <3 

Hvem er øverst på lista di på Snapchat nå?

Hva synes du om at Isabel Raad skal gi ut bok?

Det syntes jeg det står stor respekt av!

Hvem var det du var ute og spiste med i går ettermiddag?

Det deler jeg når det føles rett. 

Hva syntes du om at Andrea vant Love Island?

Jeg må ærlig innrømme at jeg datt litt ut av Love Island og at jeg ikke har fulgt med de sånn altfor mye, men det er jo fantastisk at hun fant kjærligheten! 

Er broren din singel?

Nei, det er han ikke!

Hvorfor er du på kampene til C og sånt nå, etter at dere gjorde det slutt?

Vi har jo fortsatt kontakt og jeg syntes det er fint! 

Hvordan mobil har du og tar du bildene dine med mobilen?

Jeg har iPhone 8 plus og jeg tar vel egentlig alt av bilder med mobilen. 

Når og hvorfor starter du å blogge?

Jeg startet bloggen min 1.januar 2016. Grunnen til at jeg lagde bloggen var fordi jeg hadde noe på hjertet og trengte et sted å publisere det. Innlegget jeg skrev ble lest MASSE og etter det begynte jeg å skrive litt mer. Det første året var det kun en plattform der jeg delte tanker og følelser nå og da. 

Hvor er pysjen fra det bildet du la ut i går på bloggen fra?

Jeg kjøpte den i går og jeg ELSKER den. Jeg har lett etter en sånn pysj lenge nå og endelig fant jeg en. Den er fra H&M, så det var ikke sånn veldig hokkuspokkus – Men skitt som jeg har lett. 

Stemmer det at Ida Fladen er med i boka di?

Ja, for en ære!!!!! Det er skikkelig fint og det er bare å glede seg til å lese det. Du kan bestille den HER. 

Hvilken blogger har du minst kontakt med?

Det har jeg ikke peiling på. Det er jo flere jeg ikke kjenner, så det er jo ikke så rart at jeg ikke har kontakt med de! 

Trives du med å bo alene?

Jeg tror nesten ikke at jeg har kjent på den følelsen av å være ordentlig alene enda, selv om det har gått en god stund. Jeg har selvfølgelig vært alene, men “alene-følelsen” har ikke kommet enda. Det er jo for så vidt kanskje et godt tegn og et tegn på at jeg trives? Jeg elsker jo leiligheten min og det hjelper veldig. 

Har du solgt bilen din?

Nei, det har jeg ikke. Jeg elsker jo bilen min, haha!

Dater du noen nå?

Hmm.. Neh 🙈

Hvem er ditt største forbilde?

Zlatan. 

Ville du helst hatt med Dronning Sonja eller Kong Harald på en øde øy?

Dronning Sonja, lett. 

Det var det jeg rakk for denne gang. Nå skal jeg spise og komme meg avgårde. Jeg håper at dere får en fin søndag, at det skjer noe fint med dere og at dere koser dere 🔆 VI SNAKKES! 

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Svar på spørsmålene jeg ikke har svart på!

  1. Navnet på boken din er så spot on. Sykt normal er akkurat hvordan jeg vil kategorisere deg. Fascinerende at du er på side2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *