Jeg inviterer deg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Boka mi

Her er den folkens!!! 8.oktober er den i butikk. SYKT! 

Hei gjengen! Jeg håper dere har det bra og at denne torsdagen har vært fin 🖤 Selv har jeg hatt en fin dag, til tross for at den forkjølelsen jeg har pådratt meg nekter å slippe helt. Men, sånn er det! Jeg har gitt det til i morgen, for da skal jeg være frisk. Egentlig stikker jeg bare innom for å si en ting, eller for å invitere noen av dere på boklanseringen min! Det er helt surrealistisk å skrive min boklansering, men nå er det altså er faktum at jeg skal ha min HELT egen boklansering… For min bok. SKITT! 

Jeg skal ha lansering for boken min med venner, familie og andre kule folk onsdag 10.oktober på Verdensdagen for psykisk helse 18.00 i Oslo sentrum. Jeg kan (dessverre!!) ikke invitere alle dere som leser bloggen min, men jeg vil veldig gjerne invitere tre stykker av dere med følge til å dele denne store kvelden sammen med meg! 

Det må nevnes at jeg aldri feirer noen ting, fordi jeg får tidenes prestasjonsangst og tenker gjennom alt som kan gå galt – Men denne gangen har jeg forstått at jeg ikke har noe valg. SÅ! Om du kunne tenke deg å komme på boklanseringen min, enten alene eller med en venn blir jeg veldig glad om du legger igjen en kommentar i kommentarfeltet her på bloggen. Det eneste er at du må huske å legge igjen mailen din også, sånn at jeg kan gi deg litt nærmere informasjon! Mailen din er kun synlig for meg. 

Tusen takk for at dere alle er så kule! Du kan forresten bestille boken min hos ARK.no HER om du vil og om du legger ut bilde av den må du velge gjerne tagge meg sånn at jeg kan se det <3 

Klem fra meg.

// Marty 

69 kommentarer

69 thoughts on “Jeg inviterer deg!

  1. Jeg er så imponert over alt du får til! Vil veldig gjerne være med å feire boka di med deg <3

  2. Gleder meg til boken🙌🏼 Jeg vil veldig gjerne😍 og ta med min bestevenninne😍😍

  3. Gleder meg til å lese boka di😊 Vil gjerne at datteren min kan være med å møte deg, hun liker alt du skriver og står for som blogger og menneske😍

  4. Ååh, jaa!! Er så sinnsykt stor fan av det du står for og dine verdier😍 Boka gleder jeg meg til å lese!

  5. Ååh ja!! Er så sinnsykt stor fan av det du står for og dine verdier 😍Boka gleder jeg meg til å lese!
    (Hahaha er så svimete så glemte å legge med Mail (sånn i tilfelle jeg sku hatt flaks😅😅)

  6. Jeg vil veldig gjerne komme. Hadde vært så fint å fått en hilsen fra deg skrevet i boken! Har skikkelig lyst til å feire deg den dagen for det fortjener du så innmari!
    Heier på deg og syns du er dødsflink!

  7. Jaaa, håper uansett at jeg får skaffet meg et eksemplar av boka, men hadde faktisk vært helt fantastisk å få den signert også. Du er så bra!

  8. Det hadde vært så gøy og få være med på. 😀
    Da ville jeg veldig gjerne ha tatt med meg min søster 😊

  9. Jeg digger deg, dine verdier og hvordan du uttrykker deg og dine meninger! Jeg vil gjerne delta på boklansering😍

  10. Må bare si at jeg virkelig digger deg!❤ Alt du skriver om betyr så mye for veldig mange! Fortsett med det du gjør! Skulle gjerne vært med og delt dagen med deg!:) Men angsten styrer livet mitt litt for mye til at jeg kommer meg med tog fra drammen til oslo. Håper du får en super fin dag med fine folk!😄

  11. Hei Martine jeg vil gjerne komme på boklanseringen din i forbindelse med
    Sykiskhelse 10 oktober. Hadde blit veldig
    Glad om jeg hadde blitt valgt til å komme
    Hilsen en super stor fan

  12. Digger deg<3 du er så imponerende flink!
    Hadde vært gøy å være med å feire boklanseringen din!

  13. Du er virkelig et godt forbilde. Jeg digger måten du utdyper deg på bloggen din, du virker så genuin og ekte. Jeg gleder meg til og lese boken din, og ikke minst følge deg videre. Stå på, du er rå!❤️

  14. Jeg vil gjerne komme med min lillesøster <3 jeg er så utrolig stolt og glad for alt du gjør. Du inspirerer så mange her i Norge om ikke verden, så på å vær deg selv!

  15. Dette er så bra Martine!! Du fortjener dette så sjukt😍 er SÅ STOLT AV DEG!! Har kjempe lyst til å dele denne kvelden med deg! Men, så lenge DU har en fin kveld og får masse god og positiv tilbakemelding den dagen! Å bare har det sykt fett! Så er det nesten det samme for meg, så lenge du har det bra og koser deg!!😻😻

  16. Gratulerer så mye med boklansering Martine! Gleder meg til å lese den! Du har mange gode og viktige innlegg her på bloggen og jeg er sikker på at du kommer til å oppnå ekstremt mye mer 💗 Ønsker deg masse lykke til med lansering !! det hadde hvert utrolig morsomt å få være med !
    Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *