Hei fra sofakroken hjemme hos mamma og pappa, og fra en temmelig mett Martine. Jeg fikk nemlig bestemme middag idag. Og jepp, det ble grillpølser og pommes frites. Haha! 

I dag sov jeg lenge og jeg lå og jobbet i sengen helt til samvittigheten tok meg. Jeg kan ikke huske sist jeg lå i sengen til over to… Faktisk så tror jeg ikke at det har skjedd før. Men, det var deilig og nødvendig. Jeg har sovet lite denne uken, jeg har spist dårlig og jeg har gått på høygir hele tiden, så det har vært deilig med en dag som idag. Og hallo, hva er egentlig deiligere enn en joggebukselørdag? Det passer meg midt i blinken. 

Akkurat nå sitter jeg og mamma og storkoser oss med Skal Vi Danse. Vi har reisefeber, for i natt reiser vi nemlig til Hellas. Eller rettere sagt til Rhodos! Det skal bli så deilig. Vi skal være borte en uke, og vi skal trene, spise god mat, bade, jobbe litt og sole oss! Jeg gleder meg masse til å lade batteriene litt, nyte og få litt fregner på nesa igjen. Det takker jeg aldri nei til for å si det sånn. 

Nå skal jeg klappe igjen macen, skravle litt med familien og fortsette å glede meg til ferien. Jeg håper dere har hatt en fin dag og at dere koser dere! 

Vi snakkes fra Rhodos 🌼🌞 Klem fra meg! 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Jeg reiser!

  1. kos dæ masse på rohdos d har du virkelig fortjent 🙂 du har verdens beste blogg:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *