Dette er turn off på Tinder!

Categories Tanker 💭

I går fortalte jeg at jeg har lastet ned Tinder og jeg delte en del tanker rundt det. Som for eksempel at jeg ikke helt forstår hvordan man går frem, og hva det er lurt å gjøre, eller ikke. Jeg prøver stadig å finne ut hvordan jeg kan fremstå best mulig, men jeg føler egentlig at jeg får flere spørsmål hver gang jeg åpner appen. 

Som for eksempel hvorfor folk har… 

1. Bilde av en venninne eller kompis. Altså. HVORFOR registrerer man seg på en sjekke-app og bruker et bilde av seg selv og en annen dame/mann? Det spiller ingen rolle hvem denne dama eller mannen er, for bortbortbort. Det har heller ingenting å si om det er det fineste bilde av deg. 

2. Kleine sitater: Jeg har etter å ha sveipet meg litt gjennom Tinder kommet forbi en del som har skrevet ting som “Carpe Diem” i beskrivelsen sin – Og de har vært dønn seriøse. Det må du jo gjerne skrive, men jeg sveiper feil vei da (altså venstre). Grunnen er så enkel at det blir litt klisje og lite oppfinnsomt. 

3. Gruppebilder! Fett. Men hvem er egentlig du? Han bak der, han som ligger der eller han i baris i bakgrunnen? Noen har til og med gruppebilder der de har x-et ut de andre på bildet… Hmm, det må vel finnes noen andre fine bilder av deg vel? Haha. 

4. Bilder av barn. Jeg (og de fleste av mine venninner) har ikke blitt så voksene at vi ser etter menn med barn enda. Samtidig så er det jo fint å vite at fyren er keen på det en gang i fremtiden. Men uansett om det er søsteren din, nevøen din eller kidden din – Ikke bruk de på en sjekkeapp a. Det samme gjelder for oss damer. 

5. Eller bilde av deg selv som barn. Kult, du var søt – Men man er vel ikke på Tinder for å se på barn, hahaha. Charlotte (den ene venninnen min) syntes faktisk at det er fint med et barnebilde av seg selv for å si om det finnes potensiale, haha! 

6. Ikke bilde i det hele tatt. Hvorfor har man en app som Tinder uten å ha bilde av seg selv? HVEM ER DU?

(Jeg skal faktisk innrømme at jeg kan finne på å bli litt nysgjerrig) 

7. Treningsbilder. Det kaaaan være tiltrekkende og spennende med en fyr som står på toppen av et fjell og gliser med sol i fjeset. Det er derimot ikke så tiltrekkende med en fyr som står i singlet og viser seg frem på treningssenteret. Eller en dame som står med rumpa i været på et apparat på treningssenteret. Altså… Alt med måte er egentlig poenget mitt. 

8. Bilde i baris. UANSETT hvor digg du er, så er det ikke innafor. UANSETT. Eller… Det finnes kanskje noen få unntak… Noen få. 

9. Bilde med et gevær. Det er nesten som at alle i min målgruppe på Tinder er i militæret, og det er dødsbra. Men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner greia når man står og poserer med et gevær. Hva sier det om deg egentlig? Heh. 

10. Idrettsbilder. Jeg digger folk som driver med idrett, enten om det er på hobbybasis eller profesjonelt nivå. Men en del har bilder på Tinder fra 2013 der de for eksempel spiller fotball… Er det kun fordi det liksom er hot med fotball? Eller? Fordi vi damer liksom digger fotballspillere? Ikke vet jeg, men man er jo ikke akkurat fotballspiller om forrige gang man spilte var i 2016 – På bedriftslaget på jobben. 

11. Ting som ikke er ditt. Jeg har møtt ganske mange fyrer som for eksempel poserer i eller med ​dritdyre biler, også viser det seg at de ikke eier egen bil en gang? Han ene hadde jo ikke en gang førerkortet! Er det bare jeg som syntes det er ganske turn off og vise seg frem med noe man ikke en gang er i nærheten av å eie? 

12. Penisbilder. Penis selger aldri. Ferdig snakka. Jeg har møtt noen av de under min ivrige sveiping, og det er ikke innafor. Jeg trodde egentlig man måtte registere seg via Facebook-siden sin når man lagde Tinder, så jeg håper disse karene vet hva de holder på med…. HAHA! 

Jeg kjenner mange som har truffet drømmetypen på Tinder, og jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå for meg. Egentlig håper jeg å plutselig gå inn i en fyr på gata, men, jeg skal ikke legge skjul på at Tinder er spennende… Og ganske kleint! Enn så lenge. 

Puuh… 
 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Dette er turn off på Tinder!

  1. WORD! Alltid lurt på om det bare er jeg som reagerer på alle baris bildene osv. Lov å være stolt over kroppen din og alt det der, men det får meg mer til å føle at alt skal handle om kropp og sex. Sveiper rett til venstre på sånne gutter, for for meg viser det bare at de er sykt overfladiske (selv om de kanskje ikke er det, men det er det førsteinntrykket sier.)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *