Jeg må bare si dette:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei gjengen! Det slo meg at det er lenge siden jeg har hatt “uken som gikk”-spalten på bloggen. Tidligere hadde jeg den hver eneste mandag, men det har rett og slett sklidd litt ut. Eller ikke litt, den har rett og slett gått i glemme boka. Jeg skylder på at sommeren kom i mellom og jeg håper at det er en akseptert unnskyldning. Uansett, så tenke jeg å ta uken som gikk i dag – Siden det er relativt lenge siden sist. Jeg tenkte også at det passet fint siden det er ting jeg bare må nevne… 

🔆🔆🔆

Ukens måltid: Det er vel kanskje ingen stor hemmelighet, men jeg er ikke så glad i å stå på kjøkkenet og spesielt ikke for å lage mat til bare meg selv. Og jeg har ikke akkurat blitt så mye bedre etter at jeg ble singel. Derfor var det nydelig når mamma kom hit på lørdag og lagde taco til meg (og resten av familien). Det er ikke det at jeg ikke klarer å lage taco selv, men det var himmelsk å få servert mat. 

Ukens tanke: At jeg vil ha det bra. Jeg vil bare føle meg sterk, digg og kul (igjen). Det er som at jeg konstant er stressa og at jeg har noe som trykker i brystet. Æsj. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre med det, men jeg ber om at det slutter snart. Dere må ikke misforstå meg, for jeg har det jo fint. Jeg tror bare jeg prøver å finne ut av ting, og det er skikkelig ubehagelig og slitsomt. 

Ukens sang: Daddy Lessons – Beyoncé. ELSKER DEN. 

Ukens irritasjon: Okei. Haha, nå skal jeg puste med magen og forsøke å formulere meg på en kul og bra måte: Ukens irritasjon er faktisk jenter (venninner) som prøver seg på C og har gjort det siden vi offentliggjorde at vi hadde gjort det slutt. Jeg er fullstendig klar over at det på mange måter ikke er noe jeg verken skal bry meg og eller noe jeg skal gidde å legge energi i, men det blir liksom så dumt når 85 % av de som det er snakk om er mennesker jeg kjenner eller vet hvem er. Eller når trofaste blogglesere begynner å skulle sjokkflørte med han. Det blir så synlig og rart. Vi snakker ganske så mye sammen, og vi ler jo bare av det – Men jeg har virkelig fått kjenne på hvor sleipe vi jenter kan være. 

Og… Jeg blir liksom litt flau når jenter jeg vet godt hvem er skal begynne å sende sexy bilder av seg selv til han – Fordi vi har gjort det slutt. Nei, jeg vet ikke jeg. Jeg blir litt svett hvert fall og litt klein. Mest klein. 

Ukens serie: Jeg har ikke sett noe mer på TV enn jeg pleier. Jeg skjønner faktisk ikke når folk ser på alle disse seriene jeg? Jeg har venner som bokstavelig talt har sett ALT på Netflix, mens jeg kanskje er inne på Netflix tre ganger i løpet av en måned. Men, hvis Idol telles som en serie, (det må det bare) så må jeg si Idol. Det er liksom det og Ex on The Beach jeg klarer å få med meg. Det sier kanskje litt om meg, men. ELLER! Side om Side. Jeg så to episoder i går kveld. Herregud, det hadde jeg helt glemt. 

Ukens film: Jepp. Jeg er like blankt her. Jeg så faktisk den Torsdagsfilmen som gikk på TV 2 på torsdag. Eller, den gikk i bakgrunnen mens jeg jobbet. Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å anbefale den på det sterkeste, men det er den eneste filmen jeg så forrige uke så da må det kanskje bare bli den. 

Ukens nedtur: Hmmm… Humøret mitt kanskje? Haha. 

Ukens opptur: Jeg har inngått en avtale som jeg er veldig stolt av. Jeg gleder meg skikkelig til å dele hva det er og jeg håper dere kommer til å like det 💝

Jeg håper mandagen deres er og fortsetter å være fin. Klem fra meg!

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg må bare si dette:

  1. Da blir jo spmt. ville det vert like kleint om skoen var på den andre foten?
    Eller ville du innerst inne, syntes det var litt digg med all den oppmerksomheten. Bekreftelsen på at du forsatt var attraktiv ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *