Nå svarer jeg på spørsmålene

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Det er søndag, noe som betyr at det er klart for ukens spørsmål & svar. Jeg ligger som vanlig i senga og svarer på spørsmål. Når jeg har svart ferdig på spørsmålene skal jeg brekke meg opp fra senga og komme meg på trening. Jeg er overlykkelig for at jeg har fotballtrening på søndager, for da må jeg stå opp. Det skal sies at jeg hadde stått opp uansett, for jeg er av typen (dama?) som ikke klarer å ligge stille og dra meg for lenge. Det må helst skje noe hele tiden. 

Uansett. Her er hvert fall ukens spørsmål & svar: 

💐💐💐

Hvordan har du det nå?

Jeg har det helt greit! Det er veldig opp og ned. Gleder meg til det går over. 

Snakker du fortsatt med C hver dag?

Ja, det gjør jeg. 

Syntes du ikke at det er litt dobbeltmoralsk at du kan fortelle at du ikke blir invitert på ting, for også skrive at du har droppa fester for feks Skal Vi Danse? Og som i går når du postet at 15 stykker hadde spurt om du skulle på byen idag, men du var opptatt på fotballbanen?

Dette kunne jeg egentlig skrevet et blogginnlegg om, og det tror jeg at jeg snart skal også. Jeg fleiper en hel del med sånt som det du spør om. Instastoryen i går var også en del av det, og jeg forstår at det kan tolkes annerledes. I går var det 15 fyrer som hadde spurt om jeg skulle på byen, og jeg svarte nei – Fordi jeg var opptatt… På fotballbanen. 

Jeg skal være så ærlig å si at jeg ikke er Norges kuleste når det kommer til fest og store sosiale sammenkomster. Jeg skal prøve å forklare litt nærmere på et senere tidspunkt, for det er faktisk ganske komplisert. For min del handler det ikke alltid om at man absolutt må på for eksempel fest heller, men at man i det hele tatt blir invitert. Hmm… Dette ble kanskje litt rotete, men jeg skal prøve å forklare nærmere når jeg er litt mer klar for det. 

Har du vært med noen andre etter C?

Vet ikke helt hva som egentlig menes med vært med noen, men hvis jeg tolker det rett så er svaret nei. 

Har du noen gang blitt mobbet?

Nei, det har jeg ikke. Jeg har opplevd at folk har vært skikkelig slemme, men jeg har aldri blitt mobba.

Hvem heier du på i Skal Vi Danse?

Jeg syntes Morten er helt amazing. Det gjør mamma også for å si det sånn. Makan til begeistring når han danser skal du lete lenge etter! 

Har du kranglet med Anne-Brith? 

Nei, overhode ikke. Vi er ikke like mye sammen som vi var på et tidspunkt, men det er overhode ingen sure miner 💕

Kunne du vært med på Love Island?

Haha. Nei, det tror jeg kanskje ikke. Det er nok ikke helt min greie! 

Hvorfor er du aldri sammen med Grunde lenger?

Godt spørsmål. Hva skjer a Grunde? Neida! Grunde har sitt og jeg har mitt, og akkurat nå har det vært litt mye for begge to rett og slett. Derfor har det ikke blitt helt prioritert. Men det er som vanlig ingen dramatisk grunn altså! Haha. 

Hvor mye kostet bilen din?

Det finner man ut av hvis man gidder, men det er sånt jeg ikke gidder å si noen ting om!

Hva syntes du om nye Senkveld?

Jeg ble veldig positiv overrasket. Herregud, de er så flinke atte. 

Når skal du tilbake til Sverige?

Nå bor jeg jo i Norge igjen og har gjort det en god stund, men jeg bestemte at jeg skal på besøk til Norrköping 12-15.oktober og jeg gleder meg SÅ sjukt. Sara har bursdag 16.oktober, så det blir en real bursdagshelg 🍾🎈

​Har du noen gang redigert kroppen din på bilder?

JA! Det har jeg. Jeg gjorde det av og til når jeg gikk på ungdomsskolen, men jeg har aldri gjort det siden og aldri etter at jeg begynte å blogge. Når jeg tenker tilbake nå så lurer jeg egentlig på hva jeg tenkte på?! Jeg var jo mer enn fin nok. HAHA! Jeg tror det handlet om en tanke om å bare bli litt finere. 

Er du venn med Stina-blogg? 

Vi er bekjente/kollegaer og treffes nå og da! Jeg traff både hun og kjæresten – Nei, forloveden (så dere det frieriet forresten?!?!!😩😍) forrige helg og det var veldig hyggelig. 

Hvordan er det å bo alene?

Takk som spør, haha. Det går overraskende bra. Jeg elsker leiligheten min, føler meg trygg her og koser meg faktisk. Det er skikkelig uvant, det skal sies. Og ja, tidvis ensomt. 

Hva savner du mest fra ungdomsårene?

Først og fremst… Betyr dette at ungdomsårene mine er over?! Haha. Jeg føler ikke det helt selv… Hmm… Jeg savner faktisk ungdomsskolen veldig. Det var så trygt, fint og spennende. Jeg er en av de som heller hadde gått ungdomsskolen om igjen, fremfor videregående. 

Har du tips til billig, men bra spisesteder i Oslo?

Oiiii! Hmm… Her måtte jeg google faktisk. Jeg elsker El Camino. Det er jo ikke akkurat dødsbillig, men det er veldig digg og du blir mett til en finere pris enn du gjør på mange andre restauranter. Jeg anbefaler google, for her var jeg ikke så veldig sterk. 

Tror du at det kommer til å bli et problem å date siden du er så offentlig?

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det jeg. Men ja, det er jo klart at en person fint kan lage et ganske godt bilde av meg før man treffes eller når man har truffet hverandre – Bare gjennom sosiale medier. Men det finnes bra og fine folk der ute, så foreløpig så er jeg ikke så stressa for det. Lever med tanken om at det kommer til å ordne seg akkurat nå, haha. Men, dette kan vi gjerne snakke mer om senere! 

Hvem ville du tatt med deg på en øde øy av Frank Løke og Aune Sand?

Aune Sand. Da hadde jeg hvert fall ikke blitt stressa si. 

Nå skal jeg komme meg opp her, så snakkes vi senere 💕 Ha en fin dag!!

// M 

 

1 kommentar

1 thought on “Nå svarer jeg på spørsmålene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *