Jeg er sjokkert!

Categories Tanker 💭

Akkurat nå sitter jeg her i sofaen min foran TV-skjermen, og hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg i sjokk. Så i sjokk at jeg egentlig ikke vet hvor jeg skal starte. Men, jeg skal gi det et forsøk. Tankene mine må nemlig ut et sted: 

For det første så er jeg sjokkert over Frank Løke i kveldens episode av Skal Vi Danse. Altså, jeg elsker Skal Vi Danse og jeg har sett på programmet siden jeg var en liten jente. Da var jeg stort sett mer opptatt av å stå foran TV-en og danse selv – Men jeg har fulgt spent på hver eneste sesong. Ja, jeg har droppet flere fester for å se Skal Vi Danse. I kveld satt jeg igjen med en skikkelig bismak i munnen, og etter å ha lest på sosiale medier er jeg visst ikke den eneste. Og sorry for å si det, men… Oppførselen til Frank Løke gjør meg bare flau. Skikkelig flau. Og jeg mener at det han gjorde under kveldens episode er ordentlig respektløst ovenfor dansepartneren hans, TV 2 og for de som ser på programmet med barna sine som står og danser foran TV-en, sånn som jeg en gang gjorde. Det kan hende jeg er kjip, men jeg ser ikke humoren jeg altså. 

For det andre så er jeg sjokkert over at sangen til Ex On The Beach-Melina er på 1.plass over de mest hørte sangene i Norge akkurat nå. Hvis ikke du har fått med deg hvilken sang det er så kan jeg fortelle deg at sangen heter “Bitch, hør her!”. Sangen tar utgangspunkt i hennes veldig lite sjarmerende raserianfall i første episode av Ex On The Beach der hun ordrett sa følgende til en annen jente: Du er stygg, feit og bleik. Du drar ned håret og leker deilig. Du er ikke en dritt, bitch! Og jeg må bare spørre… HVORDAN kan en slik sang havne på 1.plass i Norge? Det er faktisk så sinnsykt at jeg blir helt svimmel. Hurra for at landets 10 åringer skal gå rundt og synge det gitt! Bra jobba. 

Det tredje, som BARE er skikkelig trist er at jeg i går leste om et kjøpesenter som må skifte gulv etter at noen jenter lot vannet renne over mens de var på toalettet. Grunnen er at tenåringsjenter setter på kranen når de går på do, fordi det er flaut å tisse så andre kan høre det. Flaut som det er skal jeg innrømme at jeg har gjort det samme selv, men noe sier meg at det er på tide at vi lærer oss at det høres likt ut når alle tisser. Helt likt faktisk. Det kan faktisk til og med skje at man slipper en promp når man er på toalettet. Shit happens! Bokstavelig talt. 

Jeg blir helt svett jeg, men en ting er hvert fall sikkert! Det er søren ikke rart at Donald Trump klarte å bli president i USA. Egentlig lurer jeg på om vi har gått fra vettet alle mann her jeg sitter.

Stopp verden, jeg vil av! Fort som faen 😅

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg er sjokkert!

  1. Ååååå fy søren, TAKK for dette innlegget. Jeg er så 100% enig i ALT du skriver, spesielt det med Løken og sangen til Melina…….. sistnevnte eg rett og slett trist, dette er altså dagens samfunn, nå skal alle gå rundt å synge på denne sangen og tro at det er greit at folk sier slike ting til hverandre. Rett og slett trist. Den sangen er bare helt utrolig unødvendig.

  2. Her er eg så enig på alle punkter at eg ikke vet hvor eg skal starte! Frank ja, denne selvgode humoren har gått over til selvdiggende høy-på-pæra-tulling for min del, han har dratt det alt for langt! Og den sangen til Melina, er nok ikke hennes ide å lage sang av det, hun spiller bare med og tjener kroner, men du har likevel rett!
    Og lyder på do? Med crohns har man ikke noe valg, man lærer fort å bokstavlig talt drite i hvilke lyder andre hører :p haha

  3. Haha amen! 😂 Utrolig bra skrivd og gode poeng! Blei litt målløs, men samtidig så enig her jeg leste innlegget 😂😂
    Virker som at jo flere mennesker på jorda, jo flere må IQen deles ut til, så da blir det mindre til alle og enhver 😅

  4. Så jeg bare lurer på en ting, og det er ikke noe vondt mot deg. Men er det ikke litt dobbeltmoralsk at du i det ene øyeblikket klager over at du ikke blir invitert på ting og ikke har venner, mens i det andre så legger du ut instastory om at 15 stykk har spurt om du skal på byen (men du er opptatt) og i tillegg skriver innlegg der du forteller hvor mange fester du har droppet på grunn av skal vi danse.

  5. Hva sa/gjorde den uspiselige løken igjen? Jeg har gjemt mg bak puta hver gang han er på TV. Please fortell

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *