Når ingenting stopper deg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Libresse

Første gang jeg fikk mensen var jeg på sydenferie. Jeg husker det så godt. Panikken over at mensen hadde kommet og at det appåtil kom første dagen på en to ukers badeferie var enorm. Jeg husker at jeg begynte å gråte, samtidig som jeg sendte melding til kusinen min om at jeg hadde fått mensen. For til tross for at jeg trodde at badeferien min var ødelagt, at alle timene med fotballspilling kom til å gå i vasken og at jeg trodde at kjolene mine nå ikke kunne brukes, så ble jeg litt stolt. Det var jo liksom en liten seier å få mensen. 

Det første jeg gjorde når det gikk opp for meg at mensen var et faktum og ikke bare noe jeg hadde hørt om i undervisingen på skolen, var å hyle på mamma. Og jeg husker så godt at mamma sa: Dette går helt fint, Martine. Det er det mest normale i verden og ingenting stopper jo oss fra å ha en fin ferie. Eller en fin hverdag. 

Takk mamma, for at du sa akkurat det. 

Mensen viste seg nemlig å bli litt kronglete. Det var nemlig ikke alltid så kult å ha gym på skolen, være på overnattingsbesøk eller å dra på fotballtrening. For ikke å snakke om fotballcuper! Nesten hver eneste gang jeg spurte mamma om å få slippe, så minte hun meg på det hun hadde sagt første gangen jeg fikk mensen, på det bråkete hotellrommet på Mallorca. Nemlig at ingenting skulle stoppe meg fra å gjøre akkurat det jeg ville og det jeg syntes er gøy. 

Jeg har derfor nesten aldri droppet noe fordi jeg har hatt mensen. Jeg har tatt litt hensyn, men jeg har aldri latt det stoppe meg fra å gjøre akkurat hva jeg vil. Som for eksempel å spille fotball! Det har jo til tider vært det eneste livet mitt har dreid seg om, og hver eneste gang jeg har vurdert å droppe det – Har jeg husket på hva mamma sa. Og det er jeg skikkelig glad for. 

Hvis du lurer på hvorfor jeg deler dette, så er det fordi jeg i dag jubler litt ekstra. Rett og slett fordi vi har kommet enda litt lenger og fordi mensen har blitt enda litt enklere (YES!!). Libresse har nemlig laget deres tynneste bind hittil og de gjør at det er enda enklere å gjennomføre aktiviteter som fotball – Selvom man må bruke bind. 

Seks ting som er bra med de nye bindene til Libresse

🌷Det er ultra tynt og det har vinger! 
🌷Ultra-pustende topplag, og det gir en fresh følelse
🌷SecureFit
🌷AirTech®
🌷Dermatologisk testet, uten parfyme
🌷Komfortabel passform

Mensen burde ikke være en hindring og jeg er glad for at Libresse gjør det litt enklere for meg å ha mensen og at de hjelper meg å gjennomføre akkurat hva jeg vil. 

#BloodNormal 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *