De mest personlige spørsmålene om bruddet

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Søøøøndag og jeg ligger som vanlig og svarer på spørsmål fra dere. Noe av det beste med søndager er det å ligge i sengen, jobbe, høre på musikk og bare kose meg. DIGG! Siden det er søndag er det duket for “ukens spørsmål og svar” og denne uken har jeg etter mye om og men bestemt meg for å ha en egen spørsmålsrunde der jeg svarer på spørsmål om meg og C. 

Såå, here we go:

🌈🌈🌈

Hvorfor ble det slutt? 

Vi har vokst fra hverandre, i hver vår retning. Jeg har mistet mine følelser og det har ikke vært mer å gi. Vi har prøvd, men akkurat nå og fremover er det best å være venner. 

Stemmer det at du var utro og at det er den egentlig grunnen til at det ble slutt?

Nei, det stemmer OVERHODE ikke. 

Hvem bestemte at dere skulle gjøre det slutt?

Jeg. Men vi var begge enige og hadde forståelse for situasjonen. Det kom vel ikke akkurat som et sjokk. 

Hva var det som gjorde at du tenkte at nå var det nok?

Hmm… Det kom jo som sagt ikke som et sjokk og vi har snakket mye om det (lenge). Men det som gjorde at jeg tenkte at det faktisk var nok nå var når jeg tenkte på om jeg aldri skal oppleve å være forelska igjen og at jeg aldri skal kjenne sommerfugler i magen. Forholdet vårt var jo fint på mange måter, men det var basert på noe helt annet enn kjærlighet – Og da er det ikke i mine øyne rett. Hvert fall nå. 

Har det vært slutt lenge før dere delte det?

En stund. 

Tror du at dere kommer til å finne tilbake til hverandre?

Jeg har ikke peiling jeg. Ikke akkurat nå hvert fall. Nå behøver jeg å være litt alene, henge med kule folk, ta vare på meg selv, treffe nye og spennende mennesker, le masse og ha det bra. Alene. Hva fremtiden bringer aner jeg ikke, selv om det hadde vært skikkelig digg å vite. 

​Hva tror du C tenker når han ser videoen av at du danser og skriver “sånn går nu dagen som singel”?

Haha, jeg vet at det var noen som reagerte på det. Jeg tuller med alt, og det er litt sånn jeg kommer meg gjennom ting. Og vet du hva? Vennskapet vårt er der at det faktisk var han som filmet den – Så han tok det veldig pent 🙂 

Tror du at dere fortsatt klarer å være venner?

Foreløpig går det veldig fint hvert fall. Det er i mine øyne ingen grunn til at det ikke skal gå videre heller. Men, vi får se hvordan det blir. Han er jo en av mine bestevenner, og han har jo lenge egentlig vært mye mer som en bestekompis enn som en kjæreste. 

Hvem av dere har leiligheten?

Jeg har leiligheten. 

Angrer du på at det ble slutt?

Nei, det var helt riktig. Men, det betyr ikke at det ikke er skikkelig kjipt. 

Siden dere har så mange felles venner, hvordan tror du at det kommer til å bli?

Vi har sagt til de aller fleste at det ikke er nødvendig å ta noe parti, fordi det ikke er noe parti å ta. Jeg kommer sikkert til å miste kontakten med noen, og det samme gjør sikkert han. Det er fryktelig trist at det blir sånn, men det er vel en konsekvens av dette.

Snakker dere sammen hver dag?

Ja, det har vi gjort foreløpig. 

Kommer du til å være sjalu hvis han får seg ny kjæreste før deg?

Haha, hva skal jeg svare? Altså… Det blir jo sikkert ikke dødsfett, samtidig så kommer det jo helt an på når det blir og hvor langt jeg selv har kommet. Det er ganske lættis, for med en gang jeg delte at det var slutt mellom oss begynte MANGE av mine følgere å følge han, sende han meldinger og kommentere tingene hans 😅🙈 Vi har faktisk ledd ganske mye av det, for det er jo veldig synlig og det blir jo helt tåpelig, haha. MEN! Jeg unner han alt godt, og det blir som det blir. 

Er du fortsatt forelsket i C?

Nei, det er jeg ikke. Men, jeg er veldig glad i han!

Kommer du fortsatt til å gå på kampene hans og sånt?

Det gjør jeg helt sikkert! 

Hva har såret deg mest utenom selve bruddet?

Faktisk har det vært hvordan noen av våre nærmeste har tatt det og hvordan noen av de har oppført seg. 

Snakker du med noen andre nå?

Altså, haha. Jeg snakker jo med folk, men jeg dater ikke nei. 

Har du fortsatt kontakt med familien hans?

Litt, men selvfølgelig ikke på samme måte som før.

Bor dere fortsatt sammen?

Nei, det gjør vi ikke. 

Hvorfor har du virket så glad etter bruddet?

Haha, dette er veldig vanskelig å svare på. Det ene minuttet er jeg lykkeligere enn noen gang, mens det neste er jeg så tom og sint at halvparten kunne vært nok. Jeg vet at det er helt rett sånn ting er nå. Jeg har grått overraskende lite, og jeg har mer vært tom og hatt vondt liksom. Både jeg og C har hatt litt tid på oss før vi delte det også, og det har jo helt sikkert litt med saken å gjøre det også. Jeg tror kanskje også at jeg egentlig hadde kommet meg over det første stadiet i en kjærlighetssorg mens vi fortsatt var sammen, uansett hvor rart det høres ut. 

Har du følelser for noen andre nå?

Jeg er ikke forelsket i noen andre nei. Akkurat nå orker jeg egentlig ikke tanken på det heller, haha. 

Hva kommer du til å savne mest?

Bare det å aldri være helt alene, det å alltid kunne få en kos og noen å snakke med absolutt hele tiden, når jeg vil. 

Dett var dett. Nå skal jeg ligge her litt til, før jeg skal brekke meg opp fra senga og komme meg på trening 💪🏻 

PS: Han har fått lest gjennom alt før publisering. 

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “De mest personlige spørsmålene om bruddet

  1. Godt å se at det faktisk finnes noen som kan gjøre det slutt og fortsatt være gode venner ❤️

  2. Herregud! Elsker at du er så åpen, og ikke minst har en så moden tankegang rundt alt dette! Det går an at jenter slår opp med gutter, man slår ikke alltid opp pga store ting som utroskap eller krangler! Man kan fint være venner og være glad i hverandre selv om man ikke vil være kjærester, og det takker jeg deg for at du belyser<3 skal også takle fremtidlige brudd slik som deg, nemlig as a queen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *