Nei, du må ikke ha det dødskult

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg har akkurat skrollet meg gjennom Instagram og Snapchat mellom slaga her hjemme. Der er det høy partyfaktor og skåling, som det alltid er på denne tiden av døgnet på lørdager. 

Jeg tenkte derfor jeg skulle stikke innom og vise hva jeg gjør denne lørdagskvelden: 

1. Vasker klær

2. Rydder på kjøkkenet

3. Vasker badet

4. Skifter på senga

5. Leser mail 

6. Spiser sjokolade

Man må faktisk ikke ha det dødskult på lørdagskvelden (selvom det kan føles sånn) og det er faktisk ganske så digg å bare surre hjemme, gjøre ting som må gjøres og tja… Chille. 

Jeg håper dere har en fin lørdagskveld samme hva dere driver med 🖤

Klem fra meg

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Nei, du må ikke ha det dødskult

  1. Akkurat det samme gjør æ også! Man må ikke drikke hver lørdag (selv om æ riktignok skal ta en rusbrus etterpå i ensomhetens tegn) God helg 😊

  2. Jeg har også skiftet på senga. Vasket klær. Passet hunden til noen venner og ruslet en liten tur i regn med den. Nå henger jeg bare her og leser litt rundt om i aviser og enkelte blogger. Sovetid, antar jeg. Sjokolade har jeg ikke, ellers hadde jeg også spist sånt.
    Alkohol? Avholds 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *