Det betyr noe spesielt

Categories Inspirasjon

Reklame | Pictureit

Hei gjengen! I kveld tenkte jeg å komme med et tips til dere 🖤 Ja, også skryte litt av hva jeg nettopp har fått i posten, haha! Jeg er nemlig skikkelig fornøyd. 

Som mange av dere vet liker jeg at ting har en mening. Jeg liker at det man har og det man gjør betyr noe, og gjerne at det betyr noe spesielt. Jeg liker liksom at alt har en historie. Og hvis du lurte så er jeg typen som spør alle med tatovering om hva den betyr… Jeg er derfor opptatt av at for eksempel leiligheten min skal fortelle en historie, ha en egen attitude og si noe om hvem jeg er – Og hva jeg står for. 

Her om dagen satt jeg og skrollet nedover Facebook da jeg kommer over dette bildet: 

… Og jeg syntes det var skikkelig fint og ikke minst personlig, trygt og hjemmekoselig. Jeg gikk derfor inn på www.pictureit.no og jeg forelsket meg i det meste. Faktisk har jeg allerede bestilt en julegave, haha.. Ja, det er kanskje litt tidlig – Men hey! Det er godt for at som er gjort si 😉

Dette er noen av skattene jeg har bestilt:

Denne koppen gleder jeg meg til å drikke (masse) kakao av fremover…


Disse to posterne… SE hvor fine, enkle og elegante! 

Jeg bestilte tre av disse venninnearmbåndene for å sende til tre av mine bestevenninner! Gjett om de kommer til å bli glade a. 

 

SE på denne fine klokka. Det kan tenkes at det er en annen jeg er veldig glad i som også skal få en sånn en om ikke så lenge… 

Så gjengen! Om du har en venninne du også ønsker å overraske, om du skal gi bort en gave med mening, pynte opp med noen nye postere eller trenger noe fint til ditt eget hjem, så anbefaler jeg alle å sjekke ut www.pictureit.no. Og forresten! De har en veldig inspirerende og fin Instagramkonto @pictureit.no. Sjekk ut den for litt tips og inspirasjon! 

Hvis du vil sikre deg noen godbiter kan du bruke rabattkoden MH-20 for å få 20 % rabatt. Den gjelder 1 gang pr kunde! 

Og du? Det er fare for at du blir forelsket. 

Klem fra meg 💛

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *