Nå svarer jeg på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

GOD søndag gjengen! Det er dags for ukens spørsmål og svar, og denne uken syntes jeg det har kommet masse bra spørsmål som krever litt lenger svar enn det gjør. Woho!

🔆🔆🔆

I går så man TYDELIG at du har gjort noe med leppene dine på Instastory. Hvert fall formen! Hva har du gjort og syntes ikke du at det er litt i mot dine verdier og ikke si noe om det?

Ja, jeg hadde gjort noe i går. Jeg brukte sminke for første gang på så lenge jeg kan huske noe som innebærer at jeg også brukte lipliner og lipgloss. Noe mer hokus pokus er det ikke 🙂 

Når kan du dele hva det hemmelige prosjektet ditt er?

Snart og jeg begynner nesten å grine av å tenke på det. Jeg gleder meg SÅ mye og jeg er skikkelig stolt!

Hvor mye penger bruker du i måneden?

Jeg har brukt ganske mye de siste månedene, så denne måneden har jeg blant annet shoppestopp og et budsjett jeg følger. Igjen: Ja takk til hverdagen og litt kontroll igjen! Forresten. Jeg har hatt shoppestopp i fem dager. Det er ikke så voldsomt, men jeg bruker shoppestopp funksjonen til Tise:

Genialt?

Har du tenkt til å satse på youtube eller bare gjøre det på gøy?

Jeg begynner virkelig å få sansen for det og jeg tenker at jeg skal være flink til å produsere bra, morsomt og godt innhold (på mitt nivå, haha) og rett og slett ha det ordentlig gøy med det! Jeg vil kanskje ikke si satse, men bruke enda en kanal. Tror det kan bli veldig bra jeg <3 Kom gjerne med innspill i innboksen på Instagram med hva du vil se! @Martinehalv 

Hva er ditt beste tips hvis man føler seg ensom og alene? 

Oi, dette er vanskelig å svare så kort på. Men! Ta ansvar, finn din egen verdi og bli din egen bestevenn. Ikke grav deg ned og aldri tillat deg å tenke at det ikke finnes noen for deg, ei heller at grunnen er at du ikke er bra nok. Det funker kanskje ikke for alle, men for meg så funker det stort sett <3

Skal du tilbake til Norrköping snart?

Om to uker er jeg der! Da skal jeg først til Kristiansand noen dager, så direkte til Stockholm også til Norrköping. Jeg tror jeg blir i Norrköping fra fredag til mandag. Hovedgrunnen til at jeg drar er for å feire bursdagen til Annalisa, men også bare for å komme tilbake, få klem av vennene mine og bare fylles opp av litt kjærlighet og latter. 

Er du venn med Andrea Sveinsdottir etter at dere har krangla litt?

Ja, det er jeg og det er alltid hyggelig å treffe henne! Vi har aldri krangla, vi har vært uenige om noen ting og diskutert det, noe jeg tenker at er helt fair. Hvis ikke du har fått det med deg skal hun være med på Love Island og jeg gleder meg SÅ sjukt til det, haha <3 

Vet du hvor Grunde er nå siden han skulle være borte en måned og at det er hemmelig?

Ja, det gjør jeg men det kan jeg jo ikke fortelle. 

Har du tips til en bra høstliste på Spotify? 

Jeg har hørt mye på en “Life Sucks” (hahahha) på Spotify i helgen. Den er overhode ikke så deprimerende som den høres ut og jeg hører ikke på den fordi livet suger. Den har masse bra, gode og digge sanger. Favoritten min nå er “A Little Too Much” – Shawn Mendes. 

Jeg er litt spent på hvor mange timer du jobber om dagen jeg! Kan du lage en video der du filmer en arbeidsdag for deg?

JA! Det kan jeg og det har jeg tenkt til, det må bare passe seg at jeg får filmet en hel dag – HAHA. Denne uken har jeg jobbet fra tidlig om morgenen til sent om kvelden. Ukene er alltid veldig forskjellig, men jeg jobber på det minste kanskje 5 timer om dagen og på den meste 15 timer. Video skal bli!

Hvor henter du all inspirasjon til postene dine på Instagram? Jeg føler at de nesten alltid treffer spikeren på hodet både når det kommer til humor, følelser og livet generelt. 

SÅ hyggelig! Jeg lar meg inspirere av alt mulig, men på Instagram så poster jeg egentlig bare livet – På godt og vondt. Jeg legger vel bare ikke skjul på noe og sier det jeg tenker stort sett, haha. 

​Hva syntes du om deltakerne til Skal Vi Danse?

For en gjeng. Jeg gleder meg stort! 

Kunne du tenke deg å være med i Skal Vi Danse? Kan du danse noe?

Ja, absolutt. Jeg skulle gjerne skrevet: Ja, absolutt her også, men heh… Jeg syntes det er veldig gøy og danset jo som sikkert veldig mange andre når jeg var yngre, men jeg kan dessverre ikke skryte på meg noe. 

Hvordan klarer du å glemme/se forbi de stygge kommentarene du får?

Jeg skal være så ærlig å si at det ikke er alltid jeg klarer det, men stort sett så går det veldig fint. Det høres kanskje litt teit ut, men jeg har på mange måter blitt litt herdet. Men vender seg på en rar måte til at ikke alle vil deg godt og at man faktisk er nødt til å le og tulle med noen kommentarer. Jeg velger selv å være i bransjen og jeg velger da selv at noen vil ha en mening om meg, og at den nødvendigvis ikke er hyggelig. Det forsvarer ikke at folk skriver stygge ting, men jeg må forstå at det kan komme. Som regel funker det å riste på hodet og legge kommentaren i en skuff, le av den eller tenke: For en dust. HAHA!

Hva syntes du om den nye sangen til Sophie Elise?

Jeg har bare hørt den en gang foreløpig, men jeg likte den skikkelig godt jeg. Den dama er jo RÅ! Hun imponerer stadig. 

Hvem ville du helst tatt med deg på en øde øy av Sylvi Listhaug og Donald Trump?

HAHA. Jeg tror kanskje jeg hadde dratt aleine jeg, eller sendt de to dit kanskje. 

🔆🔆🔆

Nå skal jeg jobbe litt, vaske leiligheten og få litt kontroll på ting jeg selv føler at står på hodet. Vi snakkes senere 🖤

// Marty 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *