Hei gjengen! Her står jeg og poserer småkleint på et hotelltoalett rett før jeg skal hive innpå med litt frokost, oppstilt og med panikk for at noen skal komme inn for å avsløre meg der jeg står og gjør meg til. 

I dag er faktisk første dagen jeg har på meg ordentlig sminke på så lenge jeg kan huske, og jeg føler meg skikkelig fresh idag. Sånn fresh at jeg måtte betrakte meg sjæl i speilet et lite øyeblikk (Om det er lov å si høyt) Og… Derfor har jeg også på heler. Rett og slett fordi jeg føler meg fin idag! Jeg er jo veldig glad i å bruke heler, men jeg tror faktisk at det er fire måneder siden sist. Det har rett og slett vært altfor varmt, klamt og enda litt for varmt. Jeg løy igjen, for nei… Jeg er fortsatt ikke glad i å bruke heler, men jeg føler meg fin med det. Det er en vesentlig forskjell. 

Denne uken har jeg hyllet hverdagen x-antall ganger og jeg tenkte jeg skulle gjøre det igjen. Det er nemlig nydelig å gå med litt vanlige klær igjen, stelle meg og ikke bare subbe rundt i slippers, med saltvannshår og fuktig bikini – Det har nemlig vært litt for mye av det de siste månedene. Litt for mye. Men, jeg skal innrømme at jeg gleder meg til neste gang jeg skal det for det er søren ikke feil det heller. 

Nå er planen å ta noen bilder før jeg skal avgårde til Ullevål for å delta på Summer Classic, så får jeg se om jeg holder ut dagen på heler eller om jeg må ty til reserveløsningen i veska. 

Rock lørdagen 🖤

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Så kleint!

  1. Hahah, du er herlig! Digger å lese om dine selfie-redsler. Vi føler alle det samme! Men vi fortjener faktisk å betrakte oss selv med et godt øye i speilet i blant! Håper lørdagen stod til dine forventninger – du er megafresh

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *