Når kjæresten er på fest…

Categories Tanker 💭

Akkurat nå sitter jeg alene hjemme med bena høyt. Jeg har på favorittspillelista mi i bakgrunnen samtidig som jeg skåler med meg selv mens jeg drikker Pepsi Max. Herregud, som jeg koser meg! Kjæresten min er på byen og jeg håper han blir der lenge. Det er nemlig så digg å ha en kveld alene hjemme, med isboksen og fjernkontrollen for meg selv. 

Jeg får ofte spørsmål om jeg er sjalu eller om jeg er redd når kjæresten min er på fest uten meg eller om jeg aller helst vil at han skal være hjemme. Og svaret er nei – Overhode ikke. Faktisk er jeg typen som skriver sånn… 

Jeg blir nemlig sliten av å tenke på at jeg skal ødelegge en helt (magisk) kveld alene hjemme med å være stressa for hva han holder på med. Han har jo å oppføre seg, hvis ikke så er det jo han som driter seg ut – Og da er han jo ingenting å samle på. 

Det er klart han skal få dra ut, uten at jeg er sjalu! Det er klart han skal få ha det gøy! Det er klart han skal få lov til å gjøre som han vil! Jeg forventer jo at jeg skal få gjøre det samme, og hvordan i alle dager kan jeg da stoppe han? Det er greit at vi er i et forhold, men det forholdet betyr ikke at vi må holde hender og se hverandre dypt inn i øynene hele tiden. Vi kan fortsatt ha det gøy, uten hverandre. 

Faktisk er jeg mer redd for at han skal glemme koden til bankkortet, at han skal sovne på et eller annet toalett eller at han skal være sulten. 

Og det er helt nydelig å kunne bestemme akkurat hva jeg vil se på TV selv og kunne tilbringe litt tid alene også 🍻 Helt nydelig faktisk… 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *