Ja, jeg kommer!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOOOD LØRDAG! 

Akkurat nå er jeg trebarnsmor til en på 11, en på 14 og en på 15 år. Tiden fly si! HAHA. Brødrene til C har vært hos oss siden onsdag og i går sov lillesøsteren min over hos oss også etter at vi hadde vært hjemme hos mamma og pappa nesten hele dagen. Der bada vi, spiste hamburgere, spilte fotball og kort og hele gjengen har oversittet høyt konkurranseinstinkt, så vi krangla litt også. Jaggu bra jeg har funnet meg en fyr med en like gæren familie som jeg selv har. 

Vi storkoser oss, men jeg får kjenne på hvordan det kommer til å bli den dagen jeg faktisk blir mamma – For hvor er C? Han er ikke hjemme hvert fall. Det er møter, treninger og idag er det Iron Man, pluss at han visstnok må være med ut med gutta etter det… Rart med det. I går så jeg han nesten heller ikke, men sånn er det. Sesongen drar jo snart i gang igjen, og da blir det som vanlig. Egentlig skal det bli litt deilig, for jeg kjenner at jeg trenger litt hverdag nå. Ferie er fantastisk, men hverdagen er faktisk ikke så verst den heller. 

Uansett! Jeg og gjengen her hjemme får klare oss selv idag, men vi klager ikke. 2 av 3 har foreløpig hoppet opp i sengen til meg og C, så jeg ligger egentlig bare og venter på siste mann. 

I dag har jeg lovet shopping, litt for mange butikker, is og kveldsbad, så denne dagen kommer nok også til å fly avgårde. De er jo en fest å være med! Jeg har hvert fall ikke sittet mye på rumpa de siste dagene, for jeg skal se på ting hele tiden, være med og holde på døgnet rundt. Jeg tror at det jeg har sagt mest den siste uken er: Ja, jeg kommer! Haha, men det er vel kanskje sånn det er. 

Jeg håper dere får en fin og bra dag, så snakkes vi mellom slaga her! Forresten… Hvis du vil ha deg et realt bilde av hvordan gjengen her er burde du sjekke ut historien min på Instagram. Jeg heter @Martinehalv

💛💛💛

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *