Verdikampen 2018

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei folkens! I går var jeg så heldig å få lov til og delta på kjendis/verdikampen på Norway Cup sammen med en gjeng fantastiske mennesker, og jeg tenkte det var gøy med litt bilder fra arrangementet. Takk til Right To Play, MOT og Plan Norge for den gode jobben dere gjør, og til alle som så på 💙❤️

TAKK! Dette var SÅ gøy. 

Nå skal jeg komme meg avgårde på trening. Lillebrødrene til C er hos oss til søndag, så Ulrik skal være med meg på trening idag. Jeg håper dagen deres har vært fin! 

Klem fra meg. 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Verdikampen 2018

  1. Hei 🙂 Kjempegøy at du har begynt å prøve deg på vlogging, og fortsett med det! Personlig likte jeg best når du svarte på spørsmålsrunden skriftlig da det er lettere å følge med, og kunne ønske at du fortsatte med det, men lagde vlog om andre ting. Kun et lite innspill, elsker bloggen din<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *