Ja takk til penisbilder

Categories Tanker 💭

Men kun hvis jeg har sagt ja først! 

Jeg har alltid latt meg fascinere av penisbilder. Altså, de som faktisk setter seg ned (eller står) og tar bilde av tissen sin. Og de gjør ikke bare det, de sender den til noen, og ofte noen som overhode ikke vil ha det. Jeg har nemlig aldri klart å forstå greia. Er det fordi det er pirrende? Morsomt? Ekkelt? Tiltrekkende? 

Ikke det at det kan være så himla tiltrekkende eller pirrende, for når jeg får penisbilder så lager jeg som oftest den kleineste grimasen jeg klarer – Rett og slett fordi det er SKIKKELIG kleint. For det er kleint når noen slenger tissen sin inn på Snapchatten din, innboksen på Facebook eller for så vidt dultende borti deg på dansegulvet en lørdagskveld. Og det er kleint fordi det overhode ikke er ønsket. 

Jeg gjentar: OVERHODE IKKE ØNSKET. 

Men til tross for at de færreste setter stor pris på penisbilder er det er ingen hemmelighet at noen menn har et behov for å sende det.

Jeg har jo tidligere stilt spørsmål ved om det er et behov for makt som ligger bak, eller om det rett og slett er et forsøk på å få noe gjengjeldt. For sannheten er jo at en penis ikke er det vakreste en kvinne, eller forøvrig en mann kan få i innboksen. 

Uansett! Som en rutinert penismottaker så har jeg noen tips til deg som vil sende penisbilder: 

1. Spør først! Et godt tips er å spørre om du får lov til å sende et penisbilde. (Gårsdagens gentleman)

2. Får du ikke svar på om at det er greit at du sender bilde av penisen din, så er det et nøytralt svar. Det betyr at du ikke har fått et ja, og at du dermed skal la vær å sende.

3. Ikke spør om å få noe i gjengjeld. Hvis du mot formodning har glemt punkt 1, så for all del… IKKE mas om å få et bilde av seksuell karakter igjen. Spør hvert fall ikke om du kan betale for å få et bilde. 

4. Ikke send bilder til mindreårige. Uansett. Jeg fikk mitt første penisbilde når jeg var 14 år gammel, og det endte opp med at telefonen min nesten knuste. Det er aldri greit. Aldri. 

5. Hvis du har et behov for å sende et penisbilde, så har du dessverre ingen garanti for at det ikke blir tatt screenshot i den andre enden. Det er ikke innafor at noen tar screenshot, men det er en risiko man tar. Derfor er det en god ide å ha en dialog med mottakeren før du gjør det. 

6. Det samme gjelder tilbake. Hvis du mottar et bilde av seksuell karakter tilbake, så tar du aldri screenshot.

7. Hvis du sender penis, og aldri får svar er det et tydelig tegn på at du aldri skal sende det igjen. 

8. Det er ikke særlig stas å få en penis i innboks når du sitter på bussen, trikken eller på jobb. Sjekk forholdene først.

9. Ikke tving noen til å se på din penis, eller tving noen til å sende noe de ikke ønsker. Da er du ikke noe annet enn en dritt, og det kan til tider være ulovlig å være en dritt. Sex skal aldri presses. 

10. Hvis du har et fnugg av verdighet i kroppen så viser du ikke bilder du har fått i retur videre. (Heller ikke hvis du mot formodning har fått en penis i innboksen). Det er ikke status å sende bilder av to pupper i gruppechatten med kompisene! Tenk hvis det hadde vært deg selv, hadde du likt at penisen din ble sendt rundt til alle venninnene til mottakeren? 

Jeg vil tro nei. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Ja takk til penisbilder

  1. Hehe eg har selv fått mye rart på de fleste sosiale media, selv svarer eg at vedkommende kanskje burde vurdere en legevisitt. Blir stille da. Verste eg har fått var fra en mann i 70 årene, som sendte bilder og videoer av seg selv i leopardtanga :p Penisbilder går jo under kategorien blotting om det ikke er avtalt/godkjent på forhånd..

  2. Hva synes du om din egen innsats i Kjendiskampen? I og med at du har spilt fotball før og snakker såpass mye om dette.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *