Det er lett å ta sommeren, solen, fridagene, vinden i håret, lyden av bølger som slår, lukten av grillmat og all latteren for gitt.

Det er lett å glemme at det egentlig er det som er nå så mange av oss går året rundt og venter på. Jeg forsøker å puste med magen, tenke gjennom hvor heldig jeg er som får treffe nye mennesker, som får nyte sene sommerkvelder eller være der jeg er akkurat nå. Sommeren er en tid for sammenligning, og jeg forsøker at det ikke skal gå utover hvordan jeg selv har det og hva jeg selv gjør. Det er ikke alltid så lett, men det er verdt er forsøk. 

Le, dans, lev, elsk, spis digg mat og masse is. Snakk med folk du egentlig ikke tør, klin med den du vil og hopp i havet om du kan. Syng til musikken du digger, gjør ting du har lyst til og sett pris på de små tingene. Ikke la dagene fly av gårde fordi du var for stressa, fordi du følte at det ikke var bra nok eller fordi ting ikke er helt som du skulle ønske. 

Klem fra poeten (meg, haha) 💖 Egentlig er det en påminnelse til meg selv om å stoppe opp, puste med magen og ta meg sammen, for morroa – Den er jo nå. 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “HUSK!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *