Nå reiser vi… ✈️

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Lapoint Surfcamps

I dag ringte alarmen så tidlig at det gjorde vondt. Men, jeg kan virkelig ikke klage! Sara og jeg er nemlig på vei til Portugal. Jeg er så heldig å få ta med meg henne på surfecamp i samarbeid med Lapoint og jeg gleder meg SÅ. Vi skal være borte i en uke og planen er å forhåpentligvis lære oss å surfe (hvert fall litt), ha ganske mange latterkramper og bare nyte det Portugal har å by på. 

Jeg har jo vært i Portugal en gang før og det var på innspilling sammen med Top Model. Da så jeg nesten ingenting annet enn de stedene vi hadde shoots og innspilling, jeg gleder meg derfor veldig til å få sett litt mer. 

Det er jo ingen hemmelighet at jeg er helt blank når det kommer til surfing, men jeg er fast bestemt på å hvert fall gjøre ett tappert forsøk. Heldigvis påstår Sara at hun er på mitt nivå, så vi får se hvordan dette kommer til å gå. Det er hvert fall verdt et forsøk og det kommer uansett til å bli en fantastisk opplevelse. 

Nå skal vi prøve å få i oss litt frokost også snakkes vi senere 🏄🏻‍♀️🏄🏻‍♀️🏄🏻‍♀️

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *