Jeg klarte det!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra en glad og sliten Martine! Nå er vi faktisk på vei hjem vi. Vi har egentlig billetter til Stavernfestivalen idag også, men ettersom vi måtte dratt derfra i 19-tiden i kveld uansett så fant vi ut at vi heller ville komme hjem litt tidligere, bade litt og spise digg middag. Sara og jeg må nemlig opp i 5-tiden i morgen for vi skal ut å reise, wohooo ☀️

Til tross for at føttene er såre, at ryggen verker og at jeg har levd på grillpølser de siste dagene kjenner jeg på en enorm glede og takknemlighet. Livet behandler meg bra akkurat nå og jeg nyter det til det fulle og hele. 

MEN! Jeg har faktisk gått ti hakk ut av min egen komfortsone de siste dagene. Jeg vet ikke om noen har tenkt på det, men jeg har faktisk gått i kjole to dager på rad. Og ikke bare det: Jeg har gått i en kort kjole uten BH under, haha! Jeg har hatt sperre for å gå med kjole så lenge, rett og slett fordi jeg ikke har følt meg komfortabel med det – Men hey! Fy søren så fin jeg har følt meg. 

Og hvorfor skal ikke jeg egentlig kunne gå med kjole? 

Hvor tullete er det ikke at vi egentlig bestemmer oss for plagg, farger og mønster vi liksom ikke er fine nok, tynne nok eller høye nok til å gå med? Det er jo helt i orden å ikke like noe, men det er helt tullete å ikke bruke noe fordi man selv har fortalt seg at man ikke er fin nok til å bruke det. 

Så min oppfordring til deg: Bruk akkurat hva du vil, dra på deg den kjolen du ikke har turt og rock det. Det føles faktisk SJUKT bra. 

Nå skal vi hjem, hoppe i bikinien og stikke å bade. Jeg håper du har det fint! Kick ass. 

Stor klem fra meg 💚✅

1 kommentar

1 thought on “Jeg klarte det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *