Herregud, jeg er sexy!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Her om dagen følte jeg meg sånn som på bildet over. Herregud, jeg var SÅ on fire! Alt stemte liksom. Jeg poserte lettere sexy foran kameraet og jeg lurte til og med puppene mine hadde vokst en størrelse. Så sexy var jeg. Eller, følte jeg meg. Og om jeg har levd med den selvtilliten de siste dagene? Ja, det kan jeg love deg at jeg har. Helt frem til idag. 

I dag hadde jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av nytt badetøy. Jeg dro derfor av gårde på shopping, veldig motivert. Jeg følte jo at jeg var så hot, og at alt derfor ville sitte som et skudd. Og jeg prøvde meg i en butikk, enda en butikk også enda en butikk, og jeg følte meg plutselig sånn som dette:

Små størrelser, prøveromlys og… En pizza i magen. Er det mulig liksom? 😫

Om jeg ble sendt rett tilbake til virkeligheten igjen? Jepp, om jeg gjorde. 

Hurra for prøverom og god selvtillit sier bare jeg. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

13 kommentarer

13 thoughts on “Herregud, jeg er sexy!

  1. Jeg kjenner meg så sykt igjen !
    Tidenes selvtillitsknekk, og i år må jeg også dessverre innom prøverommet ..
    men vi må vel bare innse at vi alle er sexy og ingen prøverom bør fortelle oss noe annet !🙌🏼🤩😎

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *