Svar på spørsmålene deres!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det er søndag og det betyr at det er klart for ukens spørsmål og svar!

C og jeg er på vei til flyplassen, for i dag skal vi hjem. Æsj, jeg vil liksom alltid bare være litt lenger. Men jeg skjønner at været hjemme er fantastisk, det er duket for Stavernfestivalen, Sara og Emil kommer på besøk og om en uke reiser jeg jo igjen, så jeg skal ikke klage I DET HELE TATT. Vit at jeg føler meg både takknemlig og glad. Sånn glad at det tidvis kribler i magen. Vi vurderte faktisk å bli her til tirsdag men vi fant ut at det hadde blitt mest stress. Det har vært noen fantastiske dager her nede, og det er jo egentlig et godt tegn at vi aller helst ville blitt litt til. 

Men nok fjas! Len deg tilbake, spis en is hvis du kan og kos deg med de veldig spennende svarene (haha): 

🌻🌻🌻

På bildet du publiserte i går kveld ser man tydelig at du har fylt rumpa med fett. Hvorfor har du gjort det?

Jeg kan si deg det at det ligger ganske så mye fett i den stumpen min, men det er helt naturlig skal jeg si deg. Er det lov å si at jeg er fornøyd med rumpa mi eller er det tabu? Jaja, skitt au. 

Hvilke dager skal du på Stavernfestivalen?

Alle dagene. Det er hvert fall planen foreløpig! Gleder meg SJUKT. 

Har du noen tips til festivalantrekk?

Jeg lå til langt på natt i går og søkte på “festivalantrekk” på Pintrest, så nei. Eller jo, men jeg føler meg ganske så lost sjæl. Jeg lover at jeg skal dele det jeg skal ha på meg (når jeg finner ut av det). 

​Hva syntes du om pengestuntet til Isabel Raad?

Jeg klarer ikke helt å forstå greia, men jeg regner med at hun står for det og at hun liker det hun gjør – Og da har vel kanskje ikke jeg noe jeg skulle sagt. Jeg hadde personlig ALDRI gjort det. Eller jo, kanskje på tull. 

Det ser ut som du trener ganske mye om dagen, er det noen spesiell grunn?

Fordi det er sommer og fordi jeg alltid får en indre drive da. I går gledet jeg meg skikkelig til å løpe og det er jaggu synd det ikke er sånn året rundt si! Grunnen er at jeg syntes det er digg og når motivasjonen er på topp tenker jeg at jeg må utnytte det så godt som mulig (og så lenge det varer). 

Har du noen arr/skader etter overfallet?

Jeg har et ovalt merke i fjeset. Det syntes ekstra godt nå som jeg er brun, men det har blitt en del av meg og sånn er det bare. Jeg skal dele mer om dette senere. 

Har du noe kontakt med Anne-Brith eller har dere mistet helt kontakten?

Vi har overhode ikke mistet kontakten og jeg kan alltid ringe henne (og motsatt) om det skulle være noe. Vi er jo ikke i samme team lenger, og det gjør at vi ikke snakker like mye. Men det er ikke noe mer hokkuspokkus en det 💕

Hvem er ditt største forbilde?

Zlatan. 

Om jeg grein etter dette? Ja. MYE. 

Føler du noen gang at du driter deg litt ut når du poster fine bilder på Instagram, siden du er så opptatt av å være ekte og ærlig?

Halloisen, jeg er da fin av og til jeg også. Og jeg har hvert fall lyst til å være det, haha! Man kan da være ekte og ærlig selv om man er fin vel 🐒

Skal du noe gøy i sommer som du enda ikke har fortalt?

JAA! Og det er ordentlig stas og gøy. Jeg vet ikke når det blir offentlig, men jeg deler seff når jeg kan. 

Eier dere leiligheten dere bor i?

Nei, det gjør vi ikke! Vi leier. 

Er Gucci t-skjorta ekte?

Ja, det var et svakt øyeblikk. HAHA! Jeg hadde ønsket meg den i over ett år også fant jeg den på Tise til nesten halv pris. Hun som hadde kjøpt den hadde bomma på størrelsen, så da slo jeg til. Jeg er veldig glad i den, men om jeg ble lykkeligere av den? Ja, kanskje de første dagene men nå er det ganske det samme altså. 

Hvem pleier å ta bilder av deg til bloggen og sånt?

De som jeg er så heldig å være med, haha! C tar myeeeee bilder. Og mamsen. 

Hvorfor har du endret navnet ditt?

Jeg vet ikke helt hva du viser til, men jeg endret navnet mitt når jeg var 16 år. Utover det har jeg ikke gjort noe sprell. Ikke det at det var noe sprell den gangen heller egentlig, haha. 

Hvem tjener mest av deg og C?

Det er meg akkurat nå. 

Spennende eller hva? Haha. Nå skal jeg få han som humper på krykker trygt hjem til Norge (Wish me luck). Jeg tror forresten at jeg har klart å invitere oss på middag til Andreas og Camilla i kveld med en gang vi kommer hjem… OOOOPS. 

Vi snakkes og ta vare på dere selv ☀️

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Svar på spørsmålene deres!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *