I dag er det siste dagen her på Mallorca og jeg tenkte derfor å benytte muligheten til å pynte meg litt. Eller skal jeg si matche? Jeg gikk derfor for hvitt og rødt (nei, ikke for å feire at England gikk videre til semifinalen) og hvis du lurer på hvorfor kan du jo bare se på bildet under… 

Jeg leste nemlig i et ukeblad en gang at hvis man først skal matche burde man matche alt, og jeg tok de på ordet: 

Rumpa mi er rød som en tomat og jeg gruer meg til å sette meg ned og spise middag for det kommer til å svi. 

Så alle som tror at “nei, jeg trenger vel ikke så mye faktor idag”… Jo. JEG ANGRER hvert fall. 

Men hey! Nå matcher bokstaveligtalt alt. 

HAHA, vi snakkes! 😎

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg angrer

  1. Hei Martine
    Jeg har snakket med deg før og det var ganske koselig.Vel etter at jeg snakka med deg så begynte jeg faktisk å lese bloggene dine.Jeg synes at du er ganske flink til å skrive og jeg kommer til å fortsette å lese bloggene dine selvom jeg ikke er helt inni det med blogging.Fortsett med den gode jobben og lykke til videre.
    Hilsen Adrian.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *