Pust med magen

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra Mallorca! I dag våknet jeg opp med lettere panikk for at vi snart skal reise hjem igjen. Jeg er den typen da. Eller dama, haha! Jeg er hun som begynner å stresse og skulle organisere alt inne i hodet lenge før det i det hele tatt er nødvendig. Egentlig orker jeg det ikke, for det ødelegger jo faktisk ganske mye. Jeg har derfor bestemt meg for å forsøke og ikke tenke på det, for det er jo faktisk ikke noe poeng å gjøre det! Eller hva? 

Så, 1 – 2 – 3: Pust med magen! 

Som dere kanskje ser så koser jeg meg om dagen. Morgenene har gått til litt trim og jobb, og utover det så har jeg stort sett ligget på en solseng, tuslet rundt og spist god mat. For meg så er det faktisk det som er ferie, og om det er digg? Oh yes. 

I går besøkte vi faktisk til det fineste hotellet her på Alcudia og det var altså SÅ flott. Planen min er å dra dit i dag også, for det var helt perfekt. Digge solsenger, god stemning, digg basseng og ja – Midt i blinken for frøken Halvorsen. 

Og, det var ganske Instagram-vennlig… Det er rart med det. 

Forresten:

Nå skal jeg hive i meg litt mat også snakkes vi!

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Pust med magen

  1. Hei fine deg! ❤
    Lurte bare på hvor det fantastisk kule skjørtet ditt er fra?
    Ser ut som du har kost deg masse på ferie! Elsker alle bildene du legger ut (generelt), haha! De er så fine, men også morsomme og ironiske! Elsker det! You go girl!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *