Denne må bare deles…

Categories Inspirasjon

Jeg elsker milkshake🍦Som dere også vet er jeg jo ikke akkurat et råskinn på kjøkkenet, eller – Jeg syntes ikke det er så kult å stå på kjøkkenet. Derfor må ting aller helst være enkelt og lettvindt. 

Jeg må derfor bare dele verdens enkleste, men også beste milkshakeoppskrift med dere! Lillebroren til C er nemlig ekspert på å lage milkshake, så her kommer… Tja, hva skal jeg kalle det? 

Kanskje “Mallorca spesial av Ulrik” 🥂

– Ren vaniljeis. Skal du lage med andre smaker burde du fortsatt bruke vaniljeis. Skal du for eksempel ha sjokolademilkshake kan du bruke 1-2 kuler med sjokoladeis i tillegg!

– Vaniljemelk! Dette var jo HELT nytt for meg. Og mhmmm, det er rimelig digg. Man kan selvfølgelig bruke vanlig melk også, men får du ta i vaniljemelk anbefales det. 

– Saus. Tilsett smaken du vil ha med saus i stedet for noe annet! Vi skulle ha jordbærmilkshake og vi brukte derfor en saus (du kan også bruke syltetøy) til å få smak. 

– Ta så mye eller lite du vil og prøv deg litt frem på hvor mye du vil ha av det forskjellige! 

Blir det egentlig noe enklere? Jeg tror ikke det. Vel bekomme og kos dere 💕

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Denne må bare deles…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *