Jeg holder på en STOR hemmelighet…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Okei. Det finnes kanskje ikke så mye som er mer irriterende enn en blogger som skriver om noe kjempe spennende og hemmelig, uten å egentlig si hva det er? Spesielt når det aldri skjer noe… I dag er jeg en sånn en, bortsett fra at dette skjer – Og det er helt sykt.

… Sorry, men jeg LOVER at det er en stor overraskelse og som en bombe fra himmelen for de aller fleste. HERREGUD… Jeg gleder meg SÅ til å dele hva det er jeg jobber med og har jobbet med lenge nå. Egentlig vil jeg begynne å grine fordi det er så sinnsykt. Faktisk vet jeg ikke om det er fordi jeg er stolt eller om det er fordi jeg har litt panikk for at ting faktisk begynner å skje nå. HAHA! 

Jeg har en liten stund fortalt dere at det skjer mye i kulissene og at jeg jobber med et stort prosjekt. I går var jeg i studio med en haug av dyktige folk, for prosjektet nærmer seg sakte men sikkert slutten – Utrolig nok. Eller, på mange måter har det ikke startet enda en gang, men grovarbeidet begynner å bli klart. HURRA 💛💛

Nå skal jeg slutte å fjase om noe dere sikkert ikke klarer å fatte og begripe hva er. Hvert fall for idag. Her er litt bilder fra kulissene (gleder meg til å dele resten):

@TrulsQvale – FOR en dyktig fyr! 

For ikke å snakke om stylist og makeup artist @AnneCecilieOlavesen!

Nå skal den irriterende bloggeren avslutte det irriterende innlegget. Men hey! Jeg vedder på at du nesten er like spent som meg. Hvis det går. 

Jeg håper dere har hatt en fin dag! Takk for at du følger med – Dette blir rått. 

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg holder på en STOR hemmelighet…

  1. Hei:)
    Lurer egentlig på hvor den sorte toppen din er fra? Den på siste bilde:) Kjempefin å er samme str som deg tror jeg så da vet jeg den vil sitte fint på😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *