Det gikk ikke helt etter planen!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Oh man. I dag er en sånn dag. En dag der jeg går i hettegenser, har en dott på hodet og nesten ikke kan vente med å spise is til dessert etter en digg middag (har sneket meg til mamma og pappa for å slippe og lage den sjæl). Faktisk vurderte jeg å spise is til lunsj i dag, men jeg lot være og det er jeg egentlig litt glad for nå. Noen dager er rett og slett sånn. Dager der alt er litt ekstra tungt og slitsomt. Jeg kan jo bare tale for meg sjæl, men hvis du motformodning av og til skulle ha det på samme måte – Så er du ikke alene… Det kan jeg love deg. 

I dag skulle jeg trene på morgenen, men jeg sov lenger. Jeg skulle blogge skikkelig bra til dere, men det skjedde ikke og jeg skulle hvert fall ikke spise is – Men det skal jeg søren meg gjøre. 

Denne dagen gikk ikke helt etter planen, men jeg foreslår at vi snakkes i morgen, og det gleder jeg meg til ❤️👊🏻 Jeg håper dagen deres har vært fin og ikke så altfor grå (blå). 

// Marty 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Det gikk ikke helt etter planen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *