Svar på det dere lurer på!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD søndag folkens! Akkurat nå ligger jeg på gutterommet til C og oppdaterer dere. Innboksen er full av ting som må svares på og jeg prøver å ikke stresse i hjel med det. Det er jo tross alt søndag….. Om noen timer skal vi dra avgårde til Sandefjord for å se søsteren min spille en kamp i NM i Beach håndball (eller hva det heter, hehe) også turer vi tilbake til Skien etter det. Begge brødrene til C skal være med så det kommer til å bli like moro som alltid 💞

Det er klart for ukens spørsmål, så hold deg fast: 

Hvordan går det med fotballen?

Det går bra! Jeg ELSKER å kunne spille igjen. Nå spiller jeg jo kun fordi det er gøy, men det føles bra og det er jeg veldig glad for. Det er søren ikke lenge siden jeg nektet å i det hele tatt se på en fotballkamp fordi det stakk sånn i hjertet. 

Har du noen tips til å komme i gang med løping?

Jeg er jo egentlig kanskje ikke den rette å stille akkurat dette spørsmålet, men jeg antar at du gjør det fordi jeg har fått løpedilla. HAHA! For min del har jeg bare kommet over en kneik jeg. Jeg har lenge hatt lyst til å begynne og løpe igjen. Faktisk har jeg vært ordentlig sjalu på de som har tatt seg en joggetur uten å tenke alle de håpløse tankene jeg selv har tenkt. For min del så la jeg lista veldig lavt og det tror jeg er veldig lurt. Og, jeg tror faktisk ikke det er vits i å legge ut på en løpetur hvis man er altfor umotivert. Men, prøv litt og se hvor det bærer hen! 

Blir du fort sjalu?

Jeg føler selv at jeg blir mindre og mindre sjalu for hver dag som går – Og det er jeg veldig glad for. Jeg kjenner på det hvis en dame forsøker å sjekke opp C eller hva det nå enn måtte være, men det tror jeg vel er ganske så normalt? 

Stiller du noen gang spørsmål til deg selv på ukens spørsmål for å virke mer spennende?

Dette spørsmålet stilte faktisk søsteren min, hahahaha! Men ja, det har jeg faktisk gjort – Men det er sjeldent nødvendig. 

Har du noen hemmeligheter som ingen andre vet om?

Hmm.. Ja, det har jeg! 

Fikk du mailen «alle andre» influencere fikk angående kosmetisk kirurgi?

Nei, det gjorde jeg ikke! 

Hvor er den leopard jakka di fra?

Den er fra Scotch & Soda. Digger den!

Har du et frikort som C syntes er greit?

Charlie Hunnam, hehe. 

Var du flink på skolen?

Ja, og tidvis var jeg nesten litt for flink – For det gikk på helsa løs. Haha. 

Får du selv bestemme hvordan du skal se ut i form av sminke og diverse når du er på TV? Og har du noen gang vært misfornøyd? 

Ja, det gjør jeg på mange måter. Samtidig så gjør jo de som sminker sin greie og det de tror er best. Noen ganger blir jeg ordentlig fornøyd (som på torsdag) mens andre ganger så blir jeg ikke like fornøyd. Det er kun en gang jeg har følt at det var helt krise. Men, de som har den jobben er ofte veldig flinke! 

Svarer du alle du får snap av?

Nei, det gjør jeg ikke. Grunnen er egentlig så enkel som at jeg ikke kan svare på alle “hva skjer”-snapper og sånt. Men alle som er direkte til meg med spørsmål eller noe sånt svarer jeg! Jeg heter forresten Martinehalvs på snap, add meg gjerne. 

Har C noen gang vært sjalu på at du er så god venn med Grunde?

Helt i starten måtte jo han finne ut av ting han også, men nå er han altså så lite sjalu at ja – HAHA. Senest i går snakket han i telefon med en kompis om et eller annet, og det handlet om en hyttetur med en dame som hadde type eller noe sånt. Kompisen spurte C i andre enden om han hadde syntes det var greit om jeg delte seng med en random kompis på hyttetur, og C bare: Er det Grunde liksom så er det jo ikke noe stress. Så, jeg tror svaret er nei! 

Har du noen gang operert?

Aldri i narkose! 

Hvilken blogger ser du på som din største konkurrent?

Hun Martinehalvs krangler jeg mye med av og til. Hun kan til og med plage meg skikkelig og være ordentlig utfordrende. 

Får du betalt for å være med på God Morgen Norge?

Nei, det gjør jeg ikke. 

Hvem skal du til Portugal med?

Jeg skal til Portugal med Sara og jeg gleder meg SÅÅÅÅÅ!!!

Hva kjøpte du på Kondomeriet i går?

Oh man. Jeg måtte le når han mannen som stilte dette spørsmålet hadde sett meg, haha. (sjukt) Men! Jeg hentet en pose med masse kremer og stæsj som jeg har fått av de. 

Får du mye sponset i form av klær og sånt?

Jeg takker nei til det aller meste. Grunnen er at jeg må skatte av alt og da er det ikke vits i å motta en genser som jeg aldri hadde kjøpt selv! 🙂

Les også forrige ukes spørsmål og svar HER.

Ha en finfin dag 💙💙

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *