Jeg er på Tinder!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

De siste dagene har jeg fått titalls meldinger fra både kjente og ukjente mennesker. Det viser seg nemlig at noen har opprettet en falsk Tinder-profil i mitt navn og med mine bilder. Igjen. 

Jeg trenger vel ikke en gang å si at det er ganske smålig og tragisk å opprette en profil i en annen sitt navn, og at det er enda mer tragisk om noen faktisk har gjort det for å få seg noe, enten i form av et ligg eller i form av bekreftelse. Det var også ganske så trist når en fyr jeg traff på byen sist insisterte for å ha truffet meg på Tinder… Og at jeg nektet.

For så vidt så håper jeg at eventuelle dates ikke har latt seg lure. Men, i og med at denne personen bak profilen “min” tydeligvis har operert ganske flittig så lurer jeg på et par ting: 

Har det blitt mange matcher? 

Er det mange som har vært interessert i å date meg? 

Har jeg denne gangen gått for de eldre eller de yngre? 

Har jeg tatt kontakt først eller har jeg latt de jeg har matchet med tatt kontakt med meg først? 

Har du klart å lure noen? 

Kult om du kan bruke tid på å svare siden du både har invitert fremmede hjem til meg, sendt falske nakenbilder og skrevet at jeg sykler meg hjelm (som for så vidt er sant). 

Jeg føler at jeg er nødt til å si ifra at dette IKKE er meg i og med at jeg faktisk er i et forhold og har mer enn nok med det. Det er jo tross alt greit å unngå misforståelser. 

Det største spørsmålet er jo egentlig hvordan folk kan ha så vanvittig mye tid. Hvordan og hvorfor tar noen seg tid til å lage en profil i en annen sitt navn, snakke med haugevis av mennesker, utgi seg for å være meg og storkose seg med det. Har man ikke noe bedre å gjøre liksom? Hvis tilfelle er nei, som det egentlig er nødt til å være kan jeg foreslå at man: Begynner å strikke, melder seg som frivillig og hjelper en veldedig organisasjon, begynner å trene, klipper hekken til naboen eller kjøper seg en Nokia-mobil. 

Skal man date får man da hvert fall være kul nok til å være seg sjæl… Og er intensjonen å være en dritt: Bra jobba! 

Hurra.
 

Facebook HER – Instagram HER – YouTube HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Jeg er på Tinder!

  1. Folk har altfor lite å gjøre…. Samboeren min sliter med det samme… noen har laget falske profiler og mails om at han vil møte de osv… som resulterer til at jeg får stadig meldinger om at kjæresten min er utro…..
    Utrolig slitsomt,folk bør skaffe seg et liv!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *