Damer som er sexy i fotballdrakt

Categories Tanker 💭

I dag starter fotball-VM. Som jeg har gleder meg! En hel måned med deilig fotball, krangling, spenning, feiring og heftige diskusjoner. Blir det egentlig noe bedre? 

Noen blir antakeligvis litt satt ut av at jeg som kvinne viser et så slående engasjement rundt fotball-VM, sånn som denne fyren: 

… Men sånn er det faktisk. Jeg jubler, griner, får gåsehud og inngår håpløse veddemål. Det har jeg alltid gjort, helt siden jeg var liten – Til pappa sin store glede, og til mamma sin frustrasjon. 

Det holdt liksom ikke at hun fikk en sønn som viste seg å være fotballidiot, hun skulle også få to døtre som også ble det. Men, jeg tror egentlig at hun er ganske glad for at det. Det er jo ganske mye annet dumt vi kunne brukt tiden vår på enn fotball, tross alt. 

Selv om noen mener at vi kvinner har helt andre ting enn fotball vi burde bruke tiden vår på: 

Faktisk syntes jeg det er ordentlig kjedelig å stå på kjøkkenet. Det har selvfølgelig ingenting å gjøre med at jeg er kvinne, men at jeg syntes andre ting er morsommere. Sånn som for eksempel å spille fotball. Eller se fotball. Eller diskutere fotball. 

Jeg er ikke av typen som drar på meg drakta til laget jeg holder med, men det kan skje. Hadde Norge spilt VM kan jeg love deg at drakta hadde blitt hengt opp i stua og at den hadde blitt godt brukt, samtidig vil jeg nå som jeg har oppmerksomheten din benytte muligheten til å si at jeg ikke bruker fotballdrakter for å vise meg frem og for å være deilig, sånn som enkelte tror:

Og hvert fall ikke for å få meg noe. 

Nå som jeg var så godt i gang med å dele bilder tenkte jeg å dele dette også. Det er fra en kamp for en del år siden da jeg fikk rødt kort. Jeg forslår at vi gir rødt kort til alle utdaterte og rævva holdninger også. Sånn som at damer og fotball ikke hører sammen. 

Dessverre får jeg ikke sett dagens åpningskamp, for da spiller jeg fotballkamp selv – Men, jeg er klar for å delta på fotballfesten og jeg gleder meg STORT. La oss huske å inkludere alle, legge bort grisevitsene og nyte festen! Alle mann alle. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Damer som er sexy i fotballdrakt

  1. Så innmari irriterende det er at andre har en mening om hva DU skal like eller ikke like. Det er så 1850! Har ikke folk skjønt at vi har kommet til en tid hvor vi kan ha de interessene vi har uten å måtte tenke på om det er passende eller ikke? Fint at du klarer å heve deg over det og fortsetter med lidenskapen din!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *