Dette har jeg gledet meg lenge til å vise dere, og før jeg i det hele tatt sier noe så ser dere kanskje hva det er?

Jeg har endret designet på bloggen min! Jeg er strålende fornøyd selv hvert fall, og jeg håper at dere liker det 💙

Jeg følte selv at det var på tide og få et design som sier litt mer om hvem jeg er og om hva bloggen min faktisk inneholder. Bildene er tatt av kule Nora Angeltveit i forbindelse med en shoot jeg hadde sammen med Det Nye og til magasinet deres for en liten stund siden. På bildet har jeg ikke på sminke, annet enn litt vipper og jeg føler at det også passet veldig fint. 

Jeg er veldig motivert om dagen og jeg har masse på hjertet som jeg gleder meg til å dele med dere. Alt fra de seriøse tingene til de festlige, morsomme og rare tingene som skjer i livet mitt. På mange måter føler jeg at nytt design betyr en ny start, og det kjennes bra ut. Dette blir så bra. 

Takk for at du følger med 🤜🏻🤜🏻

// Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “En ny start!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *