Så, hva skjer i sommer?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg husker jeg satt og tenkte på sommeren i vinter. Jeg satt alene i leiligheten i Norrköping, C skulle være borte en helg for å spille to kamper og foran meg brant to stearinlys. Jeg hørte på “KOS” som er en liste på Spotify, spiste ferdigpannekaker og drakk Pepsi Max. Og… Det virket som om det var en evighet til sommeren. Men, plutselig kom den. Den deilige, varme og etterlengtede sommeren. Nå sitter jeg i leiligheten min her hjemme i Norge, hører på Beyoncé og ser på sommerkjoler i forskjellige nettbutikker. Ja, og jeg drikker Pepsi Max. Nå kan jeg kjenne en gledesrus når jeg tenker på ukene som kommer og jeg kjenner meg sterk, glad og tilfreds. Nå virker det nesten som om det er en evighet siden vinteren. 

Flere har lurt på hva jeg skal i sommer, så jeg har laget en liten liste med diverse!

D E T T E  S K A L  J E G  I  S O M M E R: 

🌸 Neste helg reiser vi til Karlstad for å feire midtsommer sammen med verdens fineste gjeng fra Norrköping. Sankthans og midtsommer er jo nærmest som 17.mai her hjemme, så det gleder jeg meg VELDIG til å oppleve. Det skal bli så fint å se den svenske gjengen vår igjen… Som jeg har savnet de. 

🌸 C og jeg bestilte sannelig tur tilbake til Mallorca vi. YES! Vi reiser ned igjen 30.juni og blir der en uke sammen med moren og lillebroren hans. Jeg nyter når han har fri, for han har jo aldri fri ellers i året! 

🌸 Jeg skal spise MASSE jordbær dyppet i sjokolade, mhmm… Det burde testes. 

🌸 Sara og Emil kommer fra Norrköping for å dra på Stavernfestivalen sammen med oss. Det blir faktisk min første ordentlige gang på festival, og om jeg gleder meg? HERREGUUUUUD JA. En langhelg sammen med de kommer til å bli magisk. Pepsi Max, grilling, skravling, grining, latter og musikk. Mhmm…

status

🌸 Jeg skal fortsette å være flink til å løpe! Nå er jeg inne i en skikkelig god periode og det gjør meg glad. Jeg håper det fortsetter, for jeg har savnet følelsen av at det er digg å løpe. WOHO! 

🌸 Jeg skal logge av når jeg føler at det jeg gjør ikke er bra nok i forhold til hva alle andre gjør. Jeg vil ikke ha en dårlig sommer fordi det ser ut som at alle andre har det bedre enn meg!

🌸 Dagen etter at Stavernfestivalen er ferdig drar jeg og Sara en uke til Portugal for å lære oss og surfe. ÆÆÆH! Ja, jeg lover å oppdatere dere på hvordan det går det nede, haha!

🌸 Jeg skal også være med på et par jobbrelaterte arrangementer som er en ære å få være med på – Men det er enda hemmelig, så det må jeg nesten dele senere. 

Jeg gleder meg. 

Hva skal du i sommer? 

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Så, hva skjer i sommer?

  1. Åh, du burde glede deg til Stavernsfestivalen – beliggende i Norges smilehull som er kårets som Norges beste sommerby flere år på rad! (Staverns patriot much? Men har funnet ut at det er helt ok..) Håper jeg ser deg der, du er et supert forbilde!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *