Dette er RÅTT!

Categories Inspirasjon

Reklame | Lapoint Surf Camps

Hei gjengen! Vet dere hva jeg har bestemt meg for at jeg skal i sommer? ÆÆH. Jeg har bestemt meg for å dra til Portugal med Lapoint surfecamp for å lære meg og surfe. HAHA! Hvem hadde trodd det? Jeg gleder meg skikkelig og jeg tror det kommer til å bli helt rått. En uke i Portugal, med surfing, kule folk og sol – Kan det egentlig bli noe bedre? 

Jeg har alltid hatt en liten drøm om å lære meg og surfe, og faktisk var jeg ganske god til sånt når jeg var liten. Nå har jeg muligheten til å hvert fall komme litt videre og lære meg en hel del, og jeg er veldig spent på om jeg kommer til å fikse det. Jeg har et lite ønske om at jeg skal ta det på strak arm, men jeg frykter det motsatte. Jeg reiser ned i midten av juli sammen med Sara og jeg vurderer å begynne smugtreningen… 

Og vet du?…

Du kan vinne en ukes opphold for deg og en venn på Lapoint surfcamp i Portugal der du kan lære deg å surfe! HVOR fett er ikke det? Alt du trenger å gjøre for å vinne denne konkurransen er å finne ut hvilken surfepakke som passer deg best og kommentere under mitt siste Instagrambilde (@Martinehalv). Skriv hvilken pakke eller level du ønsker deg (du kan lese om de ulike pakkene og levelene HER) og du er med i trekningen. 

Jeg er SÅ gira 💦🏄🏻‍♀️ Lykke til! 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *