Svar på spørsmålene deres!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra flyplassen i Palma ✈️ En vellykket uke her nede er over og om noen timer er vi hjemme igjen. Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt noen dager til her nede, men det er alltid greit å komme hjem. Hjem til en leilighet som må vaskes, en haug av klær som også skal vaskes og tilbake i jobbmodus – Haha! Nei, borte bra – Men hjemme best, tross at det alltid er veldig ålreit å reise og være på ferie. 

Uansett, det er klart for ukens spørsmål og svar! 

​- Er broren din singel?

Nei, det er han ikke 🙂 

– Er du ikke Side2-blogger lenger?

JO! Men jeg er i Egmont og ikke i Nettavisen. 

– Har du hatt noen kjærester før C?

Jeg hadde kjæreste i noen måneder på ungdomsskolen, men ikke noe annet enn det! 

– Angrer du at du var med i Top Model?

Ah. Nei, det gjør jeg ikke. Samtidig er det ikke akkurat sånn at jeg introduserer meg selv som Top Model-Martine. Jeg forteller også de aller færreste at jeg har vært med der. Det ble overhode ikke sånn som jeg hadde tenkt og på en måte tror jeg at jeg hadde vært bedre rustet til det nå enn det jeg var. Konseptet var ikke helt som jeg hadde tenkt og ting gikk ikke helt min vei, MEN! Jeg fikk venner for livet som jeg ikke ville vært foruten og DET gjorde absolutt alt verdt det ❤️

– Hvorfor var du ikke på ELLE-festen?

For det første så var jeg ikke invitert og for det andre så er jeg jo på ferie 🙂 Men, jeg følte jo at jeg var der gjennom sosiale medier, haha!

– Stemmer det at du har en annen jobb enn blogging?

Ja, det gjør det faktisk! Men det er går jo under det samme og inn til firmaet mitt det også. 

– Har du en agent eller manager sånn som flere av de andre bloggerne?

Ja, det har jeg!

– Ble saken angående nakenbildet ditt henlagt?

Ja, det gjorde den. Politiet sier selv at skulle de fulgt opp alle saker som min hadde de gjort det på fulltid og da kunne de ikke jobbet med andre saker. KULT!

– Når skal dere hjem fra ferien?

Ja, som dere leste så er vi på vei hjem nå ✈️

– Ligger leiligheten deres ute på Airbnb? Syntes jeg så den der.

Nei, det håper jeg ikke, haha! Nei, den gjør nok ikke det altså 🙂 Kanskje noe som liknet? 

– Hvordan ble arret ditt etter å ha tatt ut p-staven?

Det ble et arr og akkurat nå er det ikke sånn altfor pent. Heldigvis ble det faktisk mindre enn jeg fryktet og det tar nok ikke så lang tid før det blir en del penere også! 

– Hvor mange pleier å se på Instagram-storisene dine? Sånn som i går for eksempel?

Dette er det flere som har lurt på i det siste, så jeg tenkte det er like greit å slenge med ei lista screenshot:

OG, forresten… Vi begynner å bli en ordentlig fin gjeng på Instagrammen min og det er så hyggelig. Det er så kult når de som følger begynner å snakke med hverandre og gi tips osv. TAKK TAKK TAKK for at dere beriker livet mitt 🌸

– Føler du et press på å trene og se bra ut ettersom du er sammen med en idrettsutøver?

Heh. Dette spørsmålet har jeg fått mange ganger, og jeg syntes det er ordentlig vanskelig å svare på. Jeg har som alle andre lyst til å ta meg godt ut og det er klart at min livsstil er nødt til å matche C sin på mange måter. Samtidig så er det han som er idrettsutøveren og ikke jeg. Hvis det var et godt nok svar?

– Hva syntes du om at enkelte bloggere klager på lønnen de får for å være med i Bloggerne?

Jeg aner ikke hva man får for å være med i Bloggerne, og jeg har kun sett at en har takket nei på grunn av for dårlig lønn. Jeg føler selv at jeg ikke er i en posisjon til å svare på det! Samtidig så syntes jeg at lønn og forhandlinger (osv) er noe som burde være konfidensielt – Men igjen, jeg aner egentlig ikke. 

– Jeg føler selv at det er en splittelse mellom dere bloggerne. En gruppe med Paradise-bloggerne og en som ikke er de. Hva mener du?

Hmm, det har jeg egentlig ikke tenkt så mye på annet enn at det er naturlig at de som har vært med på et program sammen og automatisk havner i samme miljø henger sammen kanskje? Jeg syntes det er fantastisk mange flotte og inspirerende influensere i Norge. 

– Hva skal du i sommer?

Innlegg kommer på mandag! Hihi. 

Send meg gjerne spørsmål til neste uke i innboksen på Instagram @Martinehalv

VI SNAKKES!

// Marty 💍👊🏻

 

1 kommentar

1 thought on “Svar på spørsmålene deres!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *