JEG HAR KLART DET!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Vet dere hva? Denne uken har jeg løpt hver eneste dag, og jeg er SÅ stolt av meg selv. 

Når jeg spilte fotball så var det hverdagskost. Etter at jeg skadet meg fikk jeg egentlig beskjed om at jeg aldri kom til å kunne løpe igjen og det at både motivasjonen og kroppen spiller på lag nå er for meg en STOR seier. Det har tatt nesten tre år, men det gjør ingenting! 

Etter at jeg hadde vært skadet i et halvt år og kunne begynne å trene en hel del igjen var jeg veldig mye sint. Jeg brukte treningen på å få ut frustrasjon og det var sjeldent noe jeg gjorde fordi jeg hadde lyst. Jeg gjorde det mest fordi jeg følte at det var en selvfølge og fordi jeg måtte. Fordi det var det som var livet mitt. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dratt på trening kun fordi at. 

Det at jeg plutselig har knekt en kode og jobbet meg over den kneika inne i meg selv er helt magisk. Det å stå opp om morgenen og ta på meg joggeskoene fordi jeg selv har lyst har jeg savna, og jeg skal nyte det. SKIKKELIG! 

Vel. Tungt er det, selv om det føles bra etterpå. HAHA! Heldigvis blir det vel litt lettere for hver gang. Håper jeg. 

Les også: Dette har jeg aldri fortalt før

// Marty 

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG HAR KLART DET!

  1. Så bra, og så deilig å være inne i en god steam! Det blir lettere og gøyere for hver gang, så bare stå på. Viktig å lytte til kroppen så det ikke blir for mye av det gode også da 💜🏃‍♂️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *