Ja, jeg er sexy!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg får kjeft for at jeg er for tjukk. Jeg får kjeft for at jeg ikke er tjukk nok. 

Jeg får kjeft for at jeg er for pen. Jeg får kjeft for at jeg ikke er pen nok.

Jeg får kjeft for at jeg har hvite tenner. Jeg får kjeft for at jeg ikke har hvite tenner nok. 

Jeg får kjeft for å være ambisiøs. Jeg får kjeft for å ikke være ambisiøs nok. 

Jeg får kjeft for å si hva jeg mener. Jeg får kjeft for å ikke si hva jeg mener. 

Jeg får kjeft for å vise meg frem. Jeg får kjeft for å ikke vise meg frem nok. 

Jeg får kjeft for å være hyggelig. Jeg får kjeft for å ikke være hyggelig nok. 

Jeg får kjeft for å trene. Jeg får kjeft for å ikke trene. 

Jeg får kjeft for å være sexy. Jeg får kjeft for å ikke være sexy nok. 

I går fikk jeg kjeft for å ikke være tynn nok. Dagen før det fikk jeg kjeft for å gå med de klærne jeg gjør. Idag fikk jeg kjeft for å være for sexy og for å vise meg for mye frem. 

Kan vi ikke bare gi litt faen? Kan vi ikke la folk gjøre som de vil? Se ut som de vil? Ha på seg det de vil? 

Kan vi ikke få velge selv om vi vil være sexy? Og om vi ikke vil være sexy? Hva vi syntes er sexy? Kan vi ikke få velge seg hvilke klær vi vil gå i? Og hvilke klær vi ikke vil gå i? 

La oss la være å fortelle hverandre hva som er greit og ikke! La oss la være å si at det er feil når noen stikker frem nesa eller viser seg frem. 

Hver gang vi kritiserer en annen, så gjør vi det litt vanskeligere å faktisk være seg sjæl. Hver gang vi kritiserer en annen sin kropp så gjør vi det litt vanskeligere å like sin egen kropp. Hver gang vi kritiserer en annen sine valg, så gjør vi det litt vanskeligere å stå for det man mener. Hver gang vi kritiserer en annen, så tillater vi at noen kritiserer oss. 

Det er greit å være sexy, det er greit å være smart, det er greit å være glad, det er greit å være trist, det er greit å være morsom og det er greit å være annerledes. 

Det er kult å være seg sjæl 👊🏻

Og vet dere hva? På bildet over så føler jeg meg forbanna fin, og faktisk litt sexy – Og det får jaggu være greit!

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ja, jeg er sexy!

  1. Du er nydelig martine!! Du er uten tvil favoritt bloggeren min! Ha en fin dag videre, fine deg<3

  2. Godt skrevet! Alt vi mener, tenker og tror om andre trenger ikke alltid sies og skrives med mindre mottaker får noe positivt ut av det!
    Du er fin!!

  3. JA DU ER SEXY! Digger formene dine, virkelig! Jeg vil kanskje si jeg er på samme “størrelse” med deg, og må bare få sagt at du virkelig inspirerer meg. Jeg har vært usikker på meg selv i alle år, men når jeg ser deg i bikini og fine klær får jeg lyst til å prøve selv! Du er så selvsikker og vakker. Takk for at du er du❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *