Hvordan kunne jeg?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

La oss si det sånn… Noen ganger tenker jeg ikke. Eller, jeg glemmer å tenke. 

Sånn som når jeg blir sittende på do i 20 minutter fordi jeg sjekker mobilen, for også komme på hvor unødvendig det er.

Eller når jeg sier ja til å til å bli med mannen jeg er på ferie med, som trener ca. hundre timer i uka på løpetur. 

Jeg er en mosjonist. Jeg liker å trene, jeg liker å bevege meg og jeg liker at det skjer på mine premisser. Jeg liker å kjenne at kroppen blir sterkere, gladere og bedre. MEN! Å takke ja til å bli med toppidrettsutøveren i forholdet ut på en løpetur… DET er lenge til neste gang. HERREGUD FOR ET SLIT sier bare jeg. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg har hatt så vondt i kroppen, at jeg har svettet så mye og at jeg har vært så kaputt etterpå. Oh boy… 

Nå lurer jeg egentlig på hvordan jeg i det hele tatt kunne. Jeg må ha hatt et heteslag eller fått solstikk som fikk meg til å si ja…

Men… Sånn ellers så har vi det fint altså. Snart hvert fall, når jeg har kommet meg. 

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Hvordan kunne jeg?

  1. Hei 🙂 Har lagt merke til at jeg ofte synes du ser slankere ut på bikinibilder enn på bilder der du har på klær. Skjønner hvis du trekket inn magen på bikinibilder, tror de fleste gjør det, men trodde du var av de som ville være en kontrast til alle bloggere/influencere som bare legger ut perfekte bilder av seg selv, og heller legge ut “ekte” bilder der man ikke er tilgjort?! Eller er det bare at du bruker klær som gjør at du ser større ut? Mener ikke noe frekt med dette, så håper du ikke tar det som det. Kos deg på ferie forresten!

  2. Anonym: Hei! Dette er ikke noe jeg har tenkt over selv. Jeg redigerer aldri bildene mine noe annet enn farger, verken med eller uten klær. Jeg tror heller ikke jeg holder inn magen på noen bikinibilder, haha. Jeg er ekstremt opptatt av å legge ut det som er ekte og hvordan jeg faktisk ser ut <3 Men, dette er faktisk ikke noe jeg har tenkt på selv. Tusen takk!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *