Sommerfugler i magen!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra bassengkanten! Vi har akkurat hivd innpå med hver vår is etter å ha vært og spist en digg middag ved havna her vi er. Jeg var SÅ sulten etter å ha nesten ikke ha spist på 24 timer, så det var voldsomt digg skal jeg si deg. Jeg juger litt, for jeg spist en yoghurt i 04.30-tiden i dag, men jeg føler at det nesten ikke telles. 

Jeg landet litt senere enn planlagt i dag og det var (litt for) mye turbulens, men det gikk fint – Heldigvis. C møtte meg på flyplassen og vi dro til leiligheten. Snakk om å får sommerfugler i magen av å se han a, selv etter å bare ha vært borte fra hverandre i noen få dager. Klissklassklissklass

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har tenkt til å logge av nå, høre på musikk, surre og kanskje kline litt. Neida, joda. Her kommer hvert fall et lite bildedryss fra dagen i dag…: 

En sniktitt på et antrekk jeg ALDRI skal bruke igjen. Jeg følte meg altså så teit på flyplassen idag. Jeg vet ikke om det var fordi jeg var morgengretten eller fordi det rett og slett var håpløst… 

SEEEE så fint. 

​FUNFACT: Jeg smakte på aioli for første gang i dag, og det var skikkelig digg. Ja, jeg er teit som ikke har smakt det før – Men bedre sent enn aldri, eller hva? 🍴

Mamma kaller denne kjolen en massasje-kjole. Jeg vet egentlig ikke hva det betyr, men jeg klarer allikevel å forstå hva hun mener. Den er hvert fall behagelig, og alt er lov i Syden, eller? 

Vi snakkes i morgen! Jeg håper dagen deres har vært amazing.

KLEM FRA MEG 💝

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Sommerfugler i magen!

  1. Leste nettopp at du hadde vært med i Top Model. Men det kan vel ikke stemme?! Du ser jo helt gjennomsnittlig ut, kanskje t.o.m litt under pari, absolutt ikke modellmateriale.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *