Hvordan klarte jeg dette…?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra Gardermoen! I dag skulle alarmen ringe 03.45, og 03.48 sto mamma foran meg og lurte på om jeg ikke skulle stå opp. Kontrollfreaken (jeg sjekket alarmen fjorten ganger i går) hadde satt alarmen på 04.45. Jeg har aldri klart å bomme sånn før og jeg er så glad for at jeg var hjemme hos mamma og pappa når det skjedde. Jeg orker ikke å tenke på panikken jeg hadde fått når det hadde gått opp for meg at jeg faktisk omtrent skulle vært på flyplassen når alarmen hadde ringt. Ah… TAKK MAMSEN! 

I dag har jeg en sånn dag der jeg tror jeg har kledd på meg i søvne. Det gjorde jeg jo for så vidt også. Jeg føler nesten at jeg like godt kunne tatt på meg en søppelsekk. Herregud, hvorfor er det av og til sånn? Jeg prøver å fortelle meg selv at ingen andre har ofret det en tanke, men jeg kan love deg at jeg har gjort det. Jaja, shit happens. 

Bildet over er hvert fall ikke fra i dag. Dagens antrekk skal jeg faktisk holde for meg selv. HAHAHA!

Nå gleder jeg meg egentlig bare til å komme ned til Palma, C og ja, litt ferie. Det er vel et godt tegn at jeg savner han så mye som jeg faktisk gjør etter bare noen få dager fra hverandre! 

Og hallo, la oss bare bruke to sekunder (jeg har cirka brukt 10 timer) på å se på dette bildet. Ah, han er såååå fin!! Ja, og Viktor og Marius da, hehehe. 

Nå skal jeg snart gå ombord, så vi snakkes fra Palma! I mellomtiden skal jeg bruke tiden på å fundere på hvordan jeg klarte å stille alarmen feil og hvordan jeg presterte å kle på meg i søvne. 

NYT søndagen ☀️

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvordan klarte jeg dette…?

  1. Jeg må bare si den kjolen var veldig fin! 😍 og kjæresten din var utrolig kjekk på bildet med gutta. Slapp av jeg er godt gift, men er da lov å si noe hyggelig til dere begge ☺️👌🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *