Hallo, husker dere at jeg spurte om reisetips for noen uker siden? Eller, det har vel faktisk blitt godt over en måned siden. C fikk jo en ukes tur til et valgfritt sted i bursdagsgave og jeg spurte dere om tips til hvor vi skulle reise. Det tikket inn med SÅ mange fine steder og tips og Maja (bloggleser) vant fem sjokoladeplater for å komme med det beste tipset. Egentlig kan jeg ikke kalle det for det beste tipset, for alle tipsene var jo gode. Maja tipset hvert fall om det stedet vi ender opp med å dra! 

C er jo på guttetur nå, og han er i Palma. Vi fant derfor ut at vi like godt kunne dra til Palma sammen også. Gutta drar hjem i morgen og da kommer jeg ned! Perfekt eller hva? 

Det som er litt komisk er jo at været der nede overhode ikke er like bra som det er her, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde booket en sydentur hvis jeg skulle valgt akkurat nå. Samtidig så skal det bli nydelig å komme seg litt bort, bare surre og ha litt ferie. Det er jo kun denne tiden av året C har litt fri, så gjett om det skal nytes! 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *