I dag har jeg krangla med mamma. Eller, jeg vet ikke om jeg vil kalle det en krangel… Jeg har hvert fall fått stryk som datter og jeg er nesten ikke velkommen lenger. Tror jeg. Det var bare så vidt jeg fikk middag, og det er jo hovedgrunnen til at jeg er hjemme i helgen… 

Vel, bare se her:

Jeg blir faktisk litt (veldig) flau. Er det mulig liksom! Ah, nå vet hvert fall alle mamma sine venner og alle dere hvor håpløs jeg er når jeg er hjemme hos mamma og pappa. Min egen leilighet er overdrevet strøken, og mamma har rett i det hun sier… C hadde ligget riiiiiimelig tynt an hvis han rota så fælt. 

Så… Jada mamma, jeg skal skjerpe meg. Litt hvert fall. MEN! Jeg skal minne deg på dette neste gang du sier at du savner å ha meg boende hjemme… 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *