Når kjæresten skal på guttetur

Categories Tanker 💭

Kjæresten min setter seg snart på flyet for å dra på guttetur. I hele helgen. Vi snakker destinasjon dåse, alkohol, baris og høy prompefraktor. Jeg burde antakeligvis kjent svetta renne og holdt haugevis av taler om hvorfor han ikke skal få dra på guttetur. For ja, litt skummelt er det jo. 

Han har lagt igjen lapp med at han elsker meg og han gikk på tå-hev i hele går kveld. For min del var det helt supert, for da ble hele leiligheten støvsugd og badet vasket! HURRA! For en luksus. 

Han spurte pent om jeg kunne pakke baggen hans før vi skulle legge oss i går. Argumentet han brukte var at jeg var så mye flinkere enn han… Om det var fordi han var lat, eller fordi han ville gi meg følelsen av kontroll vet jeg ikke. Og etter at de to shortsene og fire trusene var puttet i baggen spurte jeg hvor mange kondomer jeg skulle legge nederst. 

Muligens dårlig hersketeknikk. Men hey, jeg kunne ikke dy meg. 

Sannheten er at jeg faktisk ikke kunne vært roligere enn jeg er. Samtidig er jeg veldig glad for at han satte seg ned å spurte om det var greit før han takket ja til å bli med. Men det er vel ikke min oppgave å si nei? For selvfølgelig skal han få dra på guttetur, synge, danse og gjør hva gutter gjør på guttetur. For jeg kan godt være redd for andre damer, strippeklubber og dårlige horehus, men hva er egentlig forholdet basert på da? Hvis ikke jeg kan stole på han, så er det vel ikke liv laget uansett?

Uansett så er jeg egentlig mer redd for at han skal bli solbrent. 

Jeg kunne vært hysterisk for at han skal sjekke opp andre damer, ligge rundt og være utro, men hvis ha gjør det – Så er han jo en dritt, og da er det jo han som driter seg ut! 

Jeg prøver å tenke motsatt. For jeg hadde blitt forbanna hvis han forhindret meg i å dra på jentetur, og hvorfor skulle det egentlig vært noe bedre? Jeg er overhode ikke keen på å være hun som sitter sur og grinete hjemme, mens han er og “testosteronerer” rundt. Han skal jo selvfølgelig få dra på guttetur!

Det kan jo umulig være sexy med en dame som bare kjefter og er nervøs. Og hvis jeg skal være helt ærlig så er det jo helt fantastisk å få kåken for meg selv noen dager. For gjett om jeg skal kose meg med sol, fjernkontrollen for meg selv, en kveld ute på byen og en SVÆR isboks på fanget. 

Nei, det å være dama som stopper kjæresten i å dra på guttetur gidder jeg søren ikke å være. Og tenk hvor glad, sliten og fornøyd gutt jeg får hjem da (med gave fra tax-free’n…) 

Litt mann må han få lov til å være uten at jeg skal kjase, mase og være stressa. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

7 kommentarer

7 thoughts on “Når kjæresten skal på guttetur

  1. Hell to the YESSS ! Der er sånn det skal være vettu 😉 gutta liker trygge damer😃👍
    Høres ut som meg rett før samboeren skal på tur 😉 heldigvis drar vi 3 uker til Madeira i sommer pluss at jeg skal på jentetur i høst så all good😀👍

  2. Helt enig! Har vært sammen med mannen min i 13 år, og aldri hatt problemer med at han drar på guttetur. Guttetur for han = jentetur for meg 🙂

  3. Skjønner egentlig ikke at dette er et tema? Er de fleste jenter virkelig så redde at de tvinger mannfolka sine til å holde seg hjemme? Det tror jeg er mer skadelig for forholdet. Om han vil være utro, så er han jo det. Og da er han, som du sa, en dust (og de skal man ikke ta vare på).

  4. Jeg har aldri vært sjalu på mannen. Jeg vet han er ærlig med meg og uinteressert i andre damer. Måtte gjerne dratt på en guttetur til Malta eller hva de ønsker. Dramafritt forhold 🙂

  5. Høres deilig ut med alene tid, man må jo stole på hverandre.
    Gleder meg til 14 juni alene i fire dager!
    Bruker ikke energi på hva som kan skje er som du sier hvem er drittsekken da

  6. Veldig bra! 🙂 virker som du er veldig trygg på deg selv og forholdet deres. Er også viktig å få tid til seg selv også. Håper du får en fin helg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *