Dette visste dere ikke!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra Skien! Vi kjørte hit idag vi. Om vi er litt rastløse? Ehm, ja. Det skal liksom skje noe hele tiden – Og jeg digger det. 

Men! Jeg blogger jo, eller… La oss kalle det skrive. Jeg skriver jo om alt mellom himmel og jord her inne, men jeg deler ikke sånn altfor mye om meg selv. Jeg tenkte derfor jeg skulle dele 22 ting om meg selv som dere kanskje ikke vet om meg…

– Jeg elsker å være oppe til langt på natt… Det eneste er at jeg aller helst vil være en morgenfugl også – Og det er en dårlig kombinasjon.

– Jeg klarer ikke å vaske eller gjøre oppgaver som det uten å høre på musikk… Da går det stort sett i Beyoncé. 

– Jeg drikker svært sjeldent brus før jeg skal trene… Hvis jeg skal trene på kvelden drikker jeg aldri brus på dagen. Av en eller annen grunn føler jeg at det ødelegger, haha!

– Jeg sover alltid naken… Bortsett fra når jeg har mensen. 

– Jeg blir ordentlig forbanna når folk er gjerrige og kjipe… Så forbanna at jeg stort sett sier (litt) for tydelig ifra. 

– Jeg får panikk når leiligheten er skitten eller rotete… Og C hater det, haha!

– Jeg savner å drive med hest og vurderer å begynne som smått igjen… Jeg er bare redd det ikke er så mye tid til det. 

– Jeg er faktisk ganske morsom… Jeg tror hvert fall det sjæl. 

– Jeg syntes det er skikkelig teit når folk ikke gidder å følge andre på Instagram fordi de skal være kostbare… Hinthint, haha. 

– Jeg bruker sports-BH 85 % av gangene jeg bruker BH… Og det er så digg!

– Jeg bruker størrelse 41 i sko… Og jeg syntes det er så teit når folk sier: OI! Har du SÅ store føtter? 

– Jeg elsker is og kan spise is hver dag (hele tiden)… Men det kom kanskje ikke som et sjokk. 

– Når jeg blir stressa (som jeg fort er hver dag) blir jeg ofte hysterisk… Jeg jobber med det! 

– Jeg har alltid med meg en mobillader… Og freaker ut hvis mobilen går tom for strøm. 

– Jeg er litt for gavmild og vil aller helst hjelpe alt og alle… Det er såpass at jeg faktisk må ta meg litt sammen. 

– Jeg er så lei av telefonselgere som ikke gir seg når jeg sier “NEI”… Ta hintet. 

– Jeg er skikkelig svak for norsk, svensk og dansk krim… Og hvis ikke du har sett Broen må du gjøre det – NÅ! 

– Jeg har aldri knekt noe annet enn nesa… Men den har jaggu fått kjørt seg. 

​- Jeg tisser 24/7… Jeg skal tisse to ganger på ti minutter bare for å være sikker på at jeg ikke må tisse igjen. 

– Jeg blir irritert når folk jubler i kommentarfeltene når noen har vært gjennom et brudd… Også når det gjelder superkjendiser. 

– Jeg blir alltid glad når jeg ser at folk gjør noe fint for andre… Og jeg kommenterer det alltid hvis jeg ser det! 

– Jeg har en skikkelig hekselatter… Som jeg har arvet fra mamma, hahah! 

… Så, nå vet dere det 🌼🌼🌼

Nå skal vi dra og kjøpe is, hehehe. Vi snakkes!

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Dette visste dere ikke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *