Ukens spørsmål og svar!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god søndag 🌸🌸

Jeg kan ikke huske sist jeg sov så lenge som idag! Jeg hadde litt feber og greier i går kveld, så det er jo antakeligvis derfor. Når jeg sover så lenge så våkner jeg alltid med litt panikk for at jeg har gjort det, selv om jeg ikke skal noe som helst. Eller, jeg skal noe som helst idag. Jeg har nemlig tre «deadlines» til i morgen som ikke er helt ferdig, så jeg er sysselsatt idag for å si det sånn ✋🏻 

Uansett, nå er det klart for ukens spørsmål:

– Eier du og C bilen sammen eller er det bare din?

Den er min!

– Er broren din halvbroren eller helbroren din?

Både søsteren og broren min er helsøsken 💓 Mamma og pappa har vært sammen i snart 30 år, hehe. 

– Hva syntes du om bloggere som skryter av hva de tjener?

Hehe. Jeg personlig har aldri skjønt behovet for det, for hva får man egentlig ut av det? Eller hva vil man egentlig frem til?

– Er Grunde og C brødre?

Nei, haha. Men det er mange som har trodd/tror det.

– Hvor høy er du?

Jeg er 1.80 cm 👊🏻 og digger det!

– Når ser vi deg og kjæresten på bloggerne?

Det hadde vært SÅ gøy, men vi får se 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ 

– Har du ditt eget firma?

Ja, det har jeg!

– Hvilke blogger leser du fast?

Jeg leser ingen hver eneste dag, men jeg sveiper opp og klikker meg inn her og der – Og det gjelder egentlig alle.

– Er Grunde sammen med Jan Thomas?

Nei, det er han nok ikke altså. Fint påfunn! 

– Hvor mye veier du?

Det vet jeg faktisk ikke. Men jeg vet at kroppen min har det fint og at jeg er glad:) For ikke å snakke om at det er min business!

– Jeg hørte i en podkast her om dagen at dere Side2-bloggere tjener penger på hvert klikk på bloggen. Altså et øre eller noe sånt – Stemmer det?

Nei, det ble fjernet lenge før min tid. Så det er ingen ren inntjening når noen klikker seg inn på bloggen, dessverre! Haha. 

​- Har du noen tatoveringer?

Nei! Jeg har ingen planer om å ta noen med det første heller. 

– Hvis du ikke skulle være blogger, hva hadde du gjort da?

Oi. Det vet jeg faktisk ikke. Kanskje jeg hadde vært i forsvaret?

– Når står du opp om morgenen?

Jeg har på alarm 06.00 hver eneste dag i ukedagene. Da poster jeg ofte dagens første blogginnlegg og sånt, før jeg gjerne sover litt til. Da kan det være alt mellom 07.00-08.30 som regel! 

Det var dett! Jeg håper dere får en fin søndag og at dere er klar for en ny bra uke 😍

// Marty 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ukens spørsmål og svar!

  1. Hvor mye tid bruker du på et blogg innlegg? Og hvor mye tid bruker du på snap og instagram i forbindelse med bloggen?

  2. Vêt du om du gikk opp i vekt av p staven ? Du trenger ikke svare på det hvis du ikke vil <3 bare undrer om man går ned i vekt når man fjerner den hvis man gikk opp når man fikk den...

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *