En liten oppdatering!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god fredagskveld til alle! Først og fremst så må jeg takke for et fantastisk engasjement på gårsdagens innlegg. Altså WOW! Jeg hilser masse fra C også og sier takk. Det har vært både overveldende og fantastisk fint! 

I dag har det skjedd litt saker og ting, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har så mye energi og ork til å oppdatere om hvorfor i dag, men jeg lover at jeg skal summe meg og gjør det i morgen. Det er derfor bloggen ikke har blitt oppdatert før nå for jeg er litt slækk og sliten – Og hodet har hatt fokus på noe helt annet. 

Men, mer om det i morra! Akkurat nå sitter jeg nede på brygga sammen C og August. Vi venter på at pølsene skal bli ferdig samtidig som vi nyter sola og skravler. Og vet dere hva? Dette er faktisk livet. Det er på grunn av stunder som dette man jobber knallhardt, kommer seg gjennom tunge dager og aldri gir opp – For det er faktisk meningen med livet når solen skinner og man kan tilbringe sene kvelder sammen med fine folk. 

Jeg håper dere har hatt en fin dag og at sola fortsatt er å se hos dere også! Jeg oppdaterer mer i morgen 💗

xx

// Marty 

8 kommentarer

8 thoughts on “En liten oppdatering!

  1. Hei Martine 🙂 jeg og kjæresten min er nyinnflytta til Asker, svært lite kjent, og lurte bare på hvor dere grilla og kosa dere hen? Om det er i Asker da 😜 eventuelt om du har andre forslag! Hadde satt enormt stor pris på det 🙂

  2. Åh, så fint skrevet, at det er sånne fine dager som er livet! Det er jeg helt enig i. Vi kaver etter mer penger og større bolig og nye klær og alt mulig, men det er definitivt ikke det som skaper lykke. Håper du får mange slike fine stunder og dager fremover ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *