Dette er bilen min!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Oh boy, så fort dagene går! Nå er det snart fire uker siden jeg kjøpte meg ny bil, eller min aller første bil. Og om jeg er fornøyd? Altså, jeg er SÅÅÅ fornøyd. Faktisk så er jeg såpass fornøyd at jeg gliser fra øre til øre. Haha! Jeg har jo fortalt at jeg har kjøpt meg bil, men jeg har ikke fortalt hvordan bil det er – Så nå tenkte jeg at det var på tide å dele det. 

For fire år siden falt jeg pladask for merket jeg har kjøpt, og siden da har jeg drømt om å eie en selv. Og, det er noen som har gjettet hvordan bil jeg har kjøpt meg, men ingen har faktisk hatt rett! 

For… Jeg har kjøpt meg en Range Rover, og jeg vil helst ikke gjøre noe annet enn å se på den… Jeg er rett og slett skikkelig forelska. 

Og skal jeg dele en liten hemmelighet? Jeg er faktisk skikkelig stolt av meg selv som har fått til å kjøpe meg den bilen jeg ønsket meg aller mest. WOW 💙

Nå skal jeg snart kjøre hjem fra mamma og pappa etter å ha vært der en tur. Jeg håper dere har hatt en finfin dag! 

Hilsen en stolt bileier :):) 

// Marty 

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Dette er bilen min!

  1. Fyfader Martine, DU ER RÅÅ!!
    Grattis sååå mye med verdens feteste bil😍😍 #drømmebilenmin

  2. Jeg har lik!❤️Evoque. Jeg har svart med hvitt skinninteriør👍. Elsker den. Konebil er ikke for meg, så her har vi maken smak. Grattis! Min er 1 år nå. Soltak og varme i rattet, i love! Grattis.💐👏🎺

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *