Dette skjedde…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God morgen! Jeg har faktisk dratt på meg treningstøyet allerede, for jeg har bestemt meg for at det trengs en real kickstart på denne uka. Jeg og C bestemte oss i går for at vi skulle bli en natt til i Skien, så etter at jeg har fått trimma kropp og sjel litt, skal vi hive oss i bilen for å komme oss hjemover. Litt senere i dag kommer det en fotograf fra VG på besøk, pluss at jeg skal jobbe videre på et prosjekt og sende en del mailer. Jeg har et stort ønske om at jeg kanskje kan ha litt hjemmekontor ute idag, men vi får se 🌸☀️

Jeg tenkte at jeg skulle oppsummere uken som gikk! Det passer fint å starte uken med en liten oppsummering av forrige uke. 

UKEN SOM GIKK:

🎂 Ukens måltid: Jeg var jo i konfirmasjon i helgen, og der var det jaggu mye digg. Jeg blir alltid litt lei meg når det er så mye god mat og deilige kaker, for jeg har jo ikke nok plass til alt! Jeg prøver alltid å ikke spise meg stappings, men klarer jeg det noen gang? Oh no. Jeg blir like mett hver eneste gang jeg er i et selskap som det. Alt var digg, alle kakene var magiske og det er nødt til å bli ukens måltid. 

👆🏻Ukens opptur: Jeg elsker jo å glede andre, og i konfirmasjonen til Ulrik hadde jeg laget en film. Filmen besto av masse forskjellige fine folk som sendte en hilsen til han. Han ble så glad og det var SÅ kult! Takk til alle som stilte <3 

👇🏻 Ukens nedtur: At jeg har trent altfor dårlig den siste uka. Jeg har verken hatt tid eller overskudd til å trene så mye som jeg har hatt lyst til. Det er så kjipt for jeg merker hvor godt kroppen min har av det. Jeg håper at det blir bedre denne uka! 

🏝️Ukens YES: C og jeg har endelig bestilt turen vi skal på! Vi mangler fortsatt bittelitt av en del av turen, men nå er flybilletter og diverse i boks. Jeg gleder meg så sykt til vi skal reise! Jeg forteller dere litt mer senere. 

🚨Ukens tanke: Hvor viktig det er å nyte. Jeg tar meg ofte i å glemme og leve i nuet. Jeg bare rusher, stresser og glemmer faktisk å nyte alle de fine øyeblikkene som er. Jeg ender derfor alltid opp med å føle at jeg ikke var helt tilstede og nærmest være ganske lei meg! Jeg tror og vet egentlig at det er mange som har det sånn som meg, og jeg prøver stadig vekk å minne meg selv på hvor viktig det er å faktisk stoppe opp litt, puste med magen og være litt her og nå. 

📽️ Ukens film: Tror dere at jeg har sett en eneste film? NOOOP. Har dere noen filmtips må dere gjerne tipse meg… Hvis jeg noen gang får satt meg ned og sett, hehehe.

🎼 Ukens sang: “Youth” (feat. Khalid) – Shawn Mendes

📸 Ukens bilder: 

Nå skal jeg komme meg avgårde, så snakkes vi senere idag! Kick ass og ha en fin dag.

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *